مصدومیت دلیل خداحافظی قهرمان پرتاب دیسک جوانان آسیا بود؟

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۳۷
    کد خبر :539407

مسئول کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی به اظهارات ضد و نقیض در مورد دلیل خداحافظی قهرمان پرتاب دیسک جوانان آسیا پاسخ داد.

حسین رسولی، قهرمان پرتاب دیسک جوانان آسیا چند روز قبل اعلام کرد که به دلیل برخی مشکلات از دنیای ورزش حرفه‌ای خداحافظی می‌کند. در ادامه هم عنوان شد که رسولی از مصدومیت رنج می‌برد و آسیب‌دیدگی‌اش یکی از دلایل خداحافظی زودهنگام این ورزشکار جوان بوده است.

اشکان اردیبهشت، مسئول کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی در این باره به تسنیم گفت: رسولی قبل از سال 98 یک مصدومیت نسبتاً جدی داشت که ما اقدامات لازم را انجام دادیم و پزشکان فدراسیون پزشکی ورزشی نیز او را ویزیت کردند و اعلام شد که او برای مدتی نباید ورزش سنگین داشته باشد.

وی افزود: این ورزشکار علاقه داشت که درمان را در شهر خودش ادامه بدهد، ولی ما می‌خواستیم که به تهران بیاید. حتی من با مسئولان فدراسیون صحبت کردم و موافقت‌شان را برای پرداخت هزینه‌ها گرفتم. ما حتی با فدراسیون پزشکی ورزشی برای تشکیل کمیسیون پزشکی برای رسولی هم نامه‌نگاری کردیم، اما او صلاح دانست که درمانش را به صورت انفرادی پیگیری کند.

مسئول کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: برای درمان مصدومیت این ورزشکار نیاز بود که یک تصمیم‌گیری جمعی صورت بگیرد. او آسیب‌دیدگی نسبتاً جدی داشت. همین الان ما نیازمند تشکیل کمیسیون پزشکی هستیم، چون تصمیم‌گیری در این باره به صورت یک نفره و شخصی نیست که من یا رئیس فدراسیون بخواهیم انجام بدهیم.

اردیبهشت در پایان گفت: همه چیز بستگی به رسولی دارد که برای پیگیری درمانش به تهران بیاید یا نه. همه‌ی امکانات را برای او در اینجا مهیا می‌کنیم تا اگر نیازی برای درمان داشت، در دسترس باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید