۵۰۷ کتابفروشی به «تابستانه کتاب» پیوستند

    کد خبر :53906

۵۰۷ کتابفروشی از سراسر کشور در طرح تابستانه کتاب ثبت نام کردند. ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای مشارکت در طرح «تابستانه کتاب» از ۱۲ تیرماه آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، با گذشت ۱۰روز از آغاز ثبت نام در طرح تابستانه کتاب، ۵۰۷ کتابفروشی از ۳۰ استان کشور برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند. این در حالی است که کتابفروشان تا ۳۰ تیرماه برای ثبت نام فرصت دارند.

تهران با ۸۹ کتابفروشی، قم با ۶۶ کتابفروشی، خراسان رضوی با ۵۴ کتابفروشی، اصفهان با ۵۴ کتابفروشی و کردستان با ۲۴ کتابفروشی تاکنون بیشترین مشارکت را در این طرح داشته‌اند.

کتابفروشان سراسر کشور می‌توانند تا ۳۰ تیرماه سال جاری با مراجعه به سایت ketab. ir در ششمین طرح یارانه حمایتی از کتابفروشان با عنوان «تابستانه کتاب» ثبت نام کنند و این مهلت قابل تمدید نیست.

در این طرح سقف تخفیف برای هر کتابفروشی حداقل ۲۰ میلیون ریال و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۱ میلیون ریال است. خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند کتابفروشی، کتاب‌های عمومی را با ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف از کتابفروشی‌های عضو طرح «تابستانه کتاب» خریداری کنند.

سقف یارانه در این طرح براساس معیارهایی چون موقعیت جغرافیایی، متراژ کتابفروشی، تعداد کتاب و میزان فروش در طرح‌های قبل، تغییر خواهد کرد.

کتابفروشی‌های شرکت کننده در طرح باید دارای پروانه کسب با تاریخ معتبر باشند. در صورت تازه تأسیس بودن کتابفروشی حداکثر تا یکسال کتابفروش می‌تواند با نامه تأیید از اتحادیه ناشران و کتابفروشان مبنی بر در شرف دریافت پروانه، نسبت به ثبت نام اقدام کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید