«نیمار» کلید حضور «کوتینیو» در پاری‌سن ژرمن

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۴۷
    کد خبر :538939

نیمار که سابقه بازی در بارسلونا را هم دارد در تلاش است تا هموطنش را متقاعد کند از بارسا به پاری‎سن ژرمن ملحق شده و در کنار او بازی کند.

نیمار اصلاً مقابل تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن نیست و برخلاف چیزی که مطبوعات می‌نویسند و به نظر می‌رسد کاملاً به باشگاه فرانسوی متعهد است و دوست دارد برای تیم مفید باشد. در نتیجه همین دلسوزی برای باشگاه در تلاش است کوتینیو را متقاعد کند تا به تیم فرانسوی بپیوندد.

رابطه خوب بین دو بازیکن برزیلی می‌تواند نقطه امیدی برای فرانسوی‌ها باشد و روزنامه اکیپ هم این موضوع را تائید کرده است.

مدیر برنامه‌های کوتینیو، کیا جورابچیان، از قبل تلاشش برای گرفتن مجوز خروج این بازیکن از بارسا را آغاز کرده و می‌داند در شرایطی که کاتالان‌ها به دنبال جذب گریزمان هستند، شانس اینکه موکل او را بفروشند بسیار زیاد است. به همین دلیل است که احتمال پیوستن کوتینیو به نیمار در پاریس بسیار زیاد است. از طرفی تا پیش از این بهترین مشتری کوتینیو چلسی بوده که می‌خواسته جای خالی ادن هازارد بعد از فروشش به رئال را پر کند، اما با شرایط دشوار چلسی و محرومیت در بازار نقل و انتقالات حالا شانس پاری‎سن ژرمن بیشتر شده است.

به گزارش مهر،کوتینیو در ژانویه ۲۰۱۸ از لیورپول به بارسلونا منتقل شد و رقم انتقالش هم ۱۶۰ میلیون یورو بود. اما تا به امروز عملکردش متقاعد کننده نبوده است. بر سر انتقال کوتینیو به پاریس اما مشکلاتی هم وجود دارد که جدی‌ترین آن رابطه تیره و تار دو تیم است. در سال ۲۰۱۷ پاری‌سن ژرمن با پرداخت رقم فسخ قرارداد نیمار او را از بارسا به تیمش منتقل کرد و این شروعی برای مشکلات بین دو باشگاه بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید