رئیس پلیس امنیت پایتخت خبر داد

کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه و ۷۰ بطری مشروب الکلی در تهران

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۴۳
    کد خبر :538447

رئیس پلیس امنیت پایتخت، از کشف ۶۰ کیلوگرم مواد روان‌گردان (شیشه) که داخل یک دستگاه خودروی وانت جاسازی شده بود خبر داد و به تشریح جزئیات این خبر پرداخت.

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: با دریافت خبری در خصوص تهیه و توزیع مشروبات الکلی از سوی فردی به نام «بهنام» با یک دستگاه خودروی وانت در محدوده‌های غرب تهران و تحت پوشش تعمیرکار و نصاب درب و پنجره، موضوع در دستور کار ماموارن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از تشکیل پرونده و هماهنگی از سوی مرجع قضائی، تحقیقات پیرامون شناسایی این متهم آغاز شد اما در طول تحقیقات انجام شده مشخص شد که این متهم علاوه بر توزیع مشروبات الکلی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر روانگردان از جمله شیشه، نیز فعالیت دارد که این امر سرنخ‌های جدیدی را در اختیار مأموران پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار داد.

وی افزود: با انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس در نهایت مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت، مخفیگاه متهم را در محدوده بزرگراه ستاری شناسایی کرده و با هماهنگی‌های انجام شده این متهم را در مخفیگاهش دستگیر و خودروی وی را که در پارکینگ متوقف شده بود نیز توقیف کردند.

سردار ذوالقدری تصریح کرد: در بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده از اهالی مجتمع محل اختفای متهم، مشخص شد که یکی از انباری‌های این ساختمان محل انبار کردن مشروبات الکلی و مواد مخدر است که بنا بر هماهنگی از سوی مرجع قضائی این انباری مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن ۷۰ بطری مشروب الکلی کشف و در بازرسی از خودروی متهم نیز ۶۰ بسته یک کیلوگرمی حاوی مواد رونگردان صنعتی (شیشه) کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه گفت: مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل شد که پس از تأیید از سوی این پلیس و نظریه کارشناسی از سوی این پلیس مشخص شد که مواد روانگردان مذکور از شرق کشور وارد شده تا در اختیار توزیع کنندگان خرده فروش مواد مخدر قرار گیرد.

وی افزود: متهم به پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و در بررسی سوابق وی مشخص شد حدود ۱۰ دستگاه خودروی لوکس خارجی به نام وی شماره گذاری شده است که در تحقیقات تکمیلی تراکنش‌های بانکی با مبالغ بالای ارزی به دست آمد که حکایت از آن دارد که متهم با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی و خرید و فروش خودروهای لوکس مدل بالا در ارتباط بوده و در ازای خرید و فروش مواد مخدر و روانگردان اقدام به خرید و فروش خودروهای لوکس مدل بالا می‌کرده است.

به گزارش مهر، رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت، در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به جرایم متعدد متهم و همچنین احتمال ارتباط وی با باندهای مذکور، در حال حاضر متهم با هماهنگی از سوی مرجع قضائی برای تحقیقات پیرامون جرایم احتمالی دیگر وی، در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید