بیانیه پیشکسوتان پرسپولیس در واکنش به هجمه‌های اخیر

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۰۴
    کد خبر :538292

پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در واکنش به هجمه‌های وارد شده به تیم فوتبال این باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، پیشکسوتان پرسپولیس خواهان برخورد قاطع فدراسیون فوتبال با هجمه‌ها علیه تیم پرسپولیس شده و ابراز امیدواری کردند هفته پایانی لیگ بدون توجه به جوسازی‌ها و با قضاوت‌های بدون اشتباه و با فوتبالی پاک به پایان برسد. آنها همچنین تلاش‌ها برای زیر سؤال بردن موفقیت‌های تیم برانکو ایوانکوویچ را نشانه ناتوانی در رقابت با پرسپولیس و اقداماتی به دور از اخلاق‌مداری و جوانمردی در ورزش دانستند.

در بیانیه شرکت پیشکسوتان پرسپولیس که به تأیید بیش از 80 پیشکسوت این باشگاه رسیده آمده است:

«پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا و پرافتخار‌ترین تیم ایران در رقابت‌های داخلی با تلاش مجموعه هیئت مدیره و مدیران و پرسنل زحمتکش باشگاه، درایت و توانمندی آقای برانکو ایوانکوویچ و مجموعه همکاران‌شان در کادر تیم، همت و غیرت و تلاش ستودنی بازیکنان و حمایت پرشور هواداران عزیز و به طور کلی اتحاد و همدلی تک تک اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس، بعد از دبل قهرمانی در لیگ و سوپرجام و دو صعود متوالی به نیمه نهایی آسیا که توام با صعود به فینال لیگ قهرمانان آن با هم دست خالی و محرومیت از جذب بازیکن بود، حالا در آستانه فتح جامی دیگر در لیگ حرفه‌ای و هت‌تریک قهرمانی است و با توکل به خدا و تلاشی مضاعف می‌تواند در جام حذفی هم با فتح جام، سه‌گانه قهرمانی در یک فصل را به ثبت برساند. متأسفانه در چنین شرایطی شاهد آن هستیم که هجمه‌های عجیب، تند و بعضاً ناجوانمردانه‌ای علیه این تیم مردمی شدت گرفته است.

پرسپولیس در حالی شانس اول قهرمانی است که متأسفانه در طول فصل جاری همان‌طور که برانکو و کاپیتان پرتلاش تیم سیدجلال حسینی تأکید کرده‌اند تلاش‌های زیادی از سوی خیلی‌ها صورت گرفت تا این تیم قهرمان نشده و هت‌تریک قهرمانی را به دوستدارانش هدیه نکند. اتهامات پوچ و واهی زیادی زده شد و کارشکنی‌های بسیاری صورت گرفت، اما با این وجود این پرچم سرخ پرسپولیس است که بر فراز لیگ به حرکت درآمده است.

پرسپولیس در حالی این روز‌ها و در آستانه هفته پایانی لیگ با موج جدیدی از اتهامات پوچ و هجمه از سوی برخی رقبا مواجه شده که به گواه اظهارنظر‌های کارشناسان داوری در برنامه نود و طی هفته‌های اخیر برنامه فوتبال برتر یا شب‌های فوتبالی بیشتر از همه‌ی مدعیان از اشتباهات داوری متضرر شده است. ما این ادعا را نه همچون عده‌ای در بازی با جملات و فرافکنی‌ها که با سند و مدرک و استناد به اظهارنظر کارشناسان داوری مطرح می‌کنیم و حال این سؤال را طرح می‌کنیم که چرا هیچ مقام مسئولی در ورزش و فوتبال کشور با این حجم از اتهام و طرح ادعا‌های کذب و پوچی که علیه تیم پرطرفدار و مردمی پرسپولیس مطرح می‌شود، برخورد نمی‌کند؟ ما انتظار داریم که متولیان فوتبال کشور قویاً با این جوسازی‌ها برخورد کنند و هفته پایانی بدون هیچ توجهی به این جوسازی‌ها برگزار شود.

برای ما تلاش عده‌ای که می‌کوشند قهرمانی‌های پی‌درپی و تاریخ‌سازی‌های تیم پرسپولیس و مجموعه تحت هدایت آقای برانکو را زیر سؤال ببرند جای تعجب ندارد، اما از آنهایی که سابقه و سبقه‌ای در این فوتبال دارند انتظار می‌رود به جای تلاش بی‌فایده برای زیر سؤال بردن قهرمانی‌های پرسپولیس بروند و از علل تکرار این موفقیت‌ها الگو بگیرند و به جای این همه فرافکنی و سرپوش گذاشتن روی ضعف‌های خود بکوشند که کلکسیونی از اشتباهات مجموعه خود را جبران کنند.

ما پیشکسوتان پرسپولیس ضمن خسته نباشید و خدا قوت گفتن به مجموعه باشگاه و تیم و درود بر حمایت همه جانبه و عاشقانه هواداران امیدواریم حال که در طول فصل تیم محبوب‌مان به رغم تحمل این همه ناملایمات و تبعیض‌ها در صدر ایستاده در هفته پایانی شاهد فوتبالی پاک، قضاوت‌های بدون اشتباه و عدم توجه داوران و مسئولان به این هجمه‌ها علیه تیم پرسپولیس باشیم. توکلت علی الله. به امید رسیدن حق به حقدار و هت‌تریک قهرمانی».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید