حیات شبانه به معنای مزاحمت نیست

  • اجتماعی
  • سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۰۱
    کد خبر :537958

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: با اجرای طرح حیات شبانه قاعدتاً ظرفیت امنیتی شهر را نیز ارتقا خواهیم داد و حیات شبانه به معنای مزاحمت نیست.

زهرا نژاد بهرام در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با طرح حیات شبانه گفت: این موضوع در چارچوب خاصی طراحی شده است و در واقع به صورت پایلوت در ابتدا در ۳ منطقه ۶، ۱ و ۸ اجرا خواهد شد.

وی افزود: شهرداران ۳ منطقه اشاره شده؛ محورهای خود را برای این طرح که مشخص شده است ارسال کرده‌اند، علاوه بر اینکه ۱۰۰ نفر از مأموران نیروی انتظامی برای تأمین امنیت در طرح حیات شبانه تعیین شده‌اند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: در واقع مواردی که رها هستند در چارچوب حیات شبانه قرار نخواهند گرفت، ضمن اینکه قرار است مناطق ۲ و ۲۰ نیز به طرح حیات شبانه اضافه شوند.

نژادبهرام گفت: البته شهرداران این مناطق؛ محورهایی برای اجرای طرح ارسال کرده بودند اما چون مورد تأیید قرار نگرفت قرار شد محورهای جدیدی را اعلام کنند و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته ظرف ۴۸ ساعت آینده محورهای جدید از سوی این دو منطقه به معاونت امور مناطق اعلام خواهد شد.

وی افزود: البته طرح حیات شبانه از شب گذشته در مناطق ۶،۸ و ۱ آغاز شده و استارت این کار همزمان با ماه مبارک رمضان خورده است و در ماه‌های بعدی ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش مهر، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران هدف از اجرای طرح حیات شبانه را رونق دادن به واحدهای کسب و کار دانست و گفت: بنا داریم با این طرح ترافیک روز را به شب منتقل کنیم.

نژادبهرام تصریح کرد: با اجرای طرح حیات شبانه قاعدتاً ظرفیت امنیتی شهر را نیز ارتقا خواهیم داد و حیات شبانه به معنای مزاحمت نیست و تاکید بر راستای تجاری است و مزاحمتی برای زندگی مردم ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید