یک کشته و پنج زخمی بر اثر نزاع خونین رانندگان در جهرم دستگیری 5 نفر از عاملان درگیری

    کد خبر :53779

فرماندار ویژه جهرم از کشته‌شدن یک نفر و زخمی شدن پنج نفر در نزاع خونین رانندگان در جهرم خبر داد و گفت: عاملان این نزاع در همان ساعات اولیه توسط پلیس دستگیر شدند.

علیرضا صحراییان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی‌تماس با نیروی انتظامی شهرستان جهرم مبنی بر وقوع یک نزاع دسته جمعی در محور این شهرستان ماموران نیروی انتظامی به سرعت وارد عمل شدند .

صحراییان افزود: دلیل درگیری بین رانندگان و سرنشینان کامیون، تریلی‌کشنده در بندر عباس بر سر نوبت‌دهی برای بارگیری بوده که باعث درگیری بین آنها می‌شود.

وی عنوان کرد: در طول مسیر بندرعباس – شیراز این نزاع همچنان ادامه پیدا می‌کند که چند کیلومتر مانده به شهرستان جهرم نزاع خونین بین آنها پیش می‌آید.

فرماندار ویژه جهرم بیان کرد: 6 نفر از این رانندگان زخمی می‌شوند که به بیمارستان جهرم انتقال می یابند و یکی از راننده ها بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست می‌دهد.

صحرائیان در ادامه افزود: با تلاش به موقع پلیس در همان ساعات اولیه 5 نفر از عاملان اصلی این نزاع مسلحانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری نیز از آنها کشف و ضبط شد.

معاون استانداری فارس گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند و شورای تامین شهرستان جهرم و کمیته امنیتی شهرستان جهرم به شدت پیگیر این موضوع هستند.

منبع:ایلنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید