تکلیف کشتی باید زودتر مشخص شود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۰۸
    کد خبر :537383

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ایران گفت: اگر سودای درخشش در رقابتهای جهانی و المپیک داریم باید هر چه سریع‌تر تکلیف انتخابات را روشن کنیم.

علیرضا رضایی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی که همزمان مسئولیت سرمربیگری تیم کشتی آزاد امید را هم بر عهده دارد به  گفت: رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان و بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را پیش رو داریم و مطمئناً باید بتوانیم با تجهیز و آمادگی خوبی در این میادین حضور یابیم. فرصت زیادی تا المپیک نداریم؛ بدیهی است برای رسیدن به این هدف باید تکلیف انتخابات فدراسیون کشتی نیز هر چه زودتر مشخص و رئیس جدید بتواند با برنامه ریزی دقیق و جامع وارد عرصه شود.

وی تصریح کرد: رشته کشتی به عنوان ورزش اول کشور همواره در میادین بزرگ و بین المللی با نمایش موفقی همراه بوده که همین موضوع انتظارات مردم از کشتی گیران را بالا برده است. توقع مردم از اهالی کشتی و ملی پوشان کشورمان این است که بتوانند مثل همیشه پرچم ایران را در میادین جهانی والمپیک به اهتزاز درآورند. در نتیجه نمی‌توان به گونه‌ای رفتار کرد که با از دست دادن زمان و عدم برنامه ریزی و تدارکات کافی، انتظارات مردم برآورده نشود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ایران در خصوص برنامه‌های این تیم نیز گفت: ما جلسات مختلفی را برای پیشبرد برنامه‌های تیم امید برگزار کردیم تا به خوبی برای رویدادهای پیش رو آماده شویم. البته فعلاً اردوی خاصی نداریم اما برخی از بچه‌های تیم امید با حضور در اردوی تیم بزرگسالان به تمرین مشغول هستند. ضمن اینکه برنامه‌های جدی ما از تیرماه و بعد از رقابتهای انتخابی تیم امید آغاز می‌شود و اردوهای ما نیز از تیرماه برپا خواهد شد.

رضایی در پایان اظهار داشت: سعی ما بر این است تا با تعامل و همکاری تنگاتنگ کادرهای فنی تیم امید و تیم بزرگسالان، برنامه‌های هر دو تیم را پیش ببریم و شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی هر دو تیم باشیم. البته ما اردوهای اختصاصی هم برای امیدها خواهیم داشت تا این پتانسیل موجود به بهترین شکل مهیای حضور در رده بزرگسالان شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید