هاشمی:

مشکلی برای نامگذاری معابر و خیابان ها نداریم

  • اجتماعی
  • یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۵۴
    کد خبر :536849

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر برای نامگذاری معابر و خیابان‌ها بر اساس مصوبه شورا به نام مشاهیر و هنرمندان مشکلی ندارد.

محسن هاشمی روز یکشنبه پس از پایان جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح جلسه امروز شورای شهر پرداخت و در پاسخ به این سوال که شائبه سیاسی بودن شورایاری‌ها در دوران قالیباف نیز مطرح شده بود، افزود: آن موقع هم نباید تهمت می‌زدید.

هاشمی همچنین درباره تصویب اساسنامه شورایاری‌ها در صحن شورای شهر تهران گفت: ۱۲ نفر از اعضای شورای شهر طرح دو فوریتی را در این خصوص مطرح کردند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم انتخابات شورایاری‌ها در موعد مقرر خود انجام شود، گفت: در گذشته سازمان بازرسی کل کشور نسبت به انتخابات شورایاری‌ها انتقاداتی داشت و هر بار مطرح می‌کرد که این اعتراضات حل می‌شود.

هاشمی افزود: از آنجا که چهار دوره انتخابات برگزار شد این دوره نیز با مخالفت روبه‌رو نشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: برداشتن پل گیشا نباید موجب ایجاد ترافیک شود.

هاشمی در پاسخ به این سوال که برداشتن سازه پل از سوی شهرداری موجب ترافیک شدید در آن محدوده می‌شود، اظهار داشت: باید پس از تکمیل زیر گذر گیشا و امکان تردد خودروها از این زیرگذر، پل روگذر برداشته شود تا مشکل ترافیک در شهر ایجاد نشود.

وی افزود: حناچی (شهردار تهران) مسابقه‌ای برای تبدیل پل گیشا به مناطق اطراف برای پیاده روها در نظر داشت و تلاش داشت که بر روی پل فعالیت‌های فرهنگی انجام شود.

هاشمی در ادامه با اشاره به بازدید از کارخانه واگن سازی تهران گفت: این بازدید پیرو فعالیت ستاد فعال کردن مترو برای رسیدن از دو میلیون سفر به ۷ میلیون سفر انجام شده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر از ۱۳۰۰ واگن که در مترو فعال است تنها ۲۱۷ خارج از کشور وارد شده و بقیه آنها در کارخانه‌های واگن‌سازی کشور تولید شده است.

وی ادامه داد: در این بازدید بر این موضوع تأکید شد که می‌توان با کمک ۴ کارخانه واگن سازی در کشور و امکان سنجی آنها واگن‌های مورد نیاز را در کشور تولید کرد.

به گزارش مهر، رئیس شورای شهر تهران در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر برای نامگذاری‌ها و اجرای مصوبه شورا اقدامی انجام می‌دهد یا خیر، گفت: شورای شهر برای نامگذاری معابر و خیابان‌ها بر اساس مصوبه شورا به نام مشاهیر و هنرمندان مشکلی ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید