حامد ملک‌خانبانان: برای حضور مجدد در لیگ واترپلوی صربستان تصمیم نگرفتم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۰۰
    کد خبر :536713

بازیکن لژیونر واترپلوی ایران گفت: قراردادم با باشگاه صربستانی یکساله بود و برای حضور مجدد در لیگ این کشور تصمیمی نگرفتم.

حامد ملک‌خانبانان اظهار داشت: لیگ واترپلوی صربستان اواخر اسفندماه تمام شد. با توجه به این که با تیم Stari Grad مقام دوم را کسب کردیم مجوز حضور در سوپر لیگ Bصربستان را به دست آوردیم. در این مرحله از رقابت‌ها 4 تیم حضور داشتند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه دادند.

وی افزود: مرحله رفت از فروردین ماه آغازشد. دور رفت با امتیاز نزدیک باختیم. اما در دور برگشت جبران کردیم. در حال حاضر سه تیم 6 امتیازی است و یک بازی دیگر باقی مانده است که احتمالا در این مرحله از رقابت‌ها نیز عنوان دوم را به دست بیاوریم.

ملی پوش تیم واترپلوی ایران ادامه داد: قراردادم با این تیم یکساله بود و چون سال اولی است که در لیگ صربستان حضور دارم قرارداد کوتاه مدت بستم. برای حضور مجدد در لیگ صربستان هنوز تصمیمی نگرفتم. دراین خصوص باید با «چیریچ» صحبت کنم.

خانبانان یادآورشد: خوشبختانه عملکرد لژیونرهای ایران در لیگ صربستان رضایت بخش بوده است و همه جا صحبت از بازیکنان ایرانی است. اما شرایط را بسنجیم و با چیریچ مشورت کنیم. سرمربی تیم ملی نقش موثری در لژیونر شدن بازیکنان ایران داشت. او به همراه وحید رضایی (مربی تیم ملی) و محسن رضوانی(رئیس فدراسیون) زحمت بسیاری برای بازیکنان کشیدند.از آنها تشکر ویژه دارم که این مسیر را برای ملی‌پوشان ایران فراهم کردند. به طورحتم حضور بازیکنان ایرانی در لیگ صربستان کمک بسزایی در رشد و پیشرفت واترپلوی ایران خواهد داشت.

به گزارش تسنیم ،وی تصریح کرد: لیگ صربستان بسیار پویا و منظم است. حضور در لیگ این کشور درس های زیادی به من یاد داد. شاید از نظر مالی خیلی اتفاق خاصی نبود اما به لحاظ فنی بسیار عالی است. من دوست دارم سال آینده نیز در لیگ صربستان حضور داشته باشم و شاید سال آینده به لحاظ مالی نیز قرارداد بهتری داشته باشم. سطح لیگ واترپلوی صربستان بالاست و مسابقات عالی را در این مدت تجربه کردم. امیدوارم سال آینده تعداد بازیکنان بیشتری از کشورمان در لیگ های اروپایی بازی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید