در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد

تذکر نظری به شهردار تهران

  • اجتماعی
  • یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۵۵
    کد خبر :536599

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران در خصوص اتفاقاتی که برای حدود ۶۰ نفر از پرسنل سازمان ورزش شهرداری رخ داده به شهردار تذکر داد.

حجت نظری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و قدردانی از تلاش‌های امدادگران داوطلب این جمعیت در حوادث اخیر و گرامیداشت روز فردوسی گفت: تذکر امروز من در خصوص اتفاقی است که برای حدوداً ۶۰ نفر از پرسنل سازمان ورزش شهرداری رخ داده و آنطور که این پرسنل در نامه‌ای به بنده به عنوان رئیس کمیته ورزش اعلام کردند، شرکت خدمات اداری شهر با دستور معاون توسعه منابع انسانی از انعقاد قرارداد با این افراد که عمدتاً جز نیروهای باسابقه بیش از ۱۰ سال هستند، خودداری کرده است.

نظری تاکید کرد: متأسفانه از پیش نیز اطلاعی به این افراد داده نشده در حالی که بنا بوده از وضعیت قراردادی به نیروهای رسمی سازمان تبدیل شوند اما از آنان خواسته شده در قالب قرارداد یکساله کار معین با سازمان ورزش همکاری کنند.

به گزارش مهر، این عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران خواست در این حوزه و دیگر بخش‌های شهرداری تهران که ممکن است با مشکل مشابهی روبرو شده باشند، توضیحات لازم را به شورا داده و اقدامات لازم برای جبران خسارت را نیز انجام دهند.

نظری تاکید کرد: مهمترین دغدغه کارکنان سازمان ورزش که قرارداد خدمات اداری شهر با آنها تمدید نشده و بعد از سال‌ها مجبور به عقد قرارداد مستقیم با سازمان شده اند، تبعیض در رفتار معاونت توسعه منابع انسانی است. چرا که طبق اطلاعات کسب شده این اتفاق که منجر به کاهش دریافتی برخی کارکنان شده بر اساس بخشنامه معاونت توسعه منابع انسانی است و برای برخی از سازمان‌ها و شرکت‌ها از جمله سازمان ورزش و شرکت شهر سالم اعمال شده و قرارداد نیروهای بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها مثل سال گذشته تمدید شده است و انتظار می‌رود نسبت به تعیین تکلیف نیروهای قراردادی با عناوین مختلف ادغام شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید