برخورداری: با هدف کسب خوشرنگ‌ترین مدال در منچستر حاضر می‌شوم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۹:۳۹
    کد خبر :536500

ملی‌پوش وزن ششم تیم ملی تکواندو گفت: تنها با هدف کسب خوشرنگ‌ترین مدال در مسابقات جهانی منچستر حاضر می‌شوم.

مهران برخورداری در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص شرایط خود در آستانه مسابقات جهانی اظهار داشت: خدا را شکر در مدت اردوها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمام تیم با انگیزه و یکدل برای خوشحالی مردم تلاش کردند. خودم نیز آمادگی مناسبی را کسب کردم و از انگیزه بسیار بالایی نیز برای موفقیت برخوردار هستم.

وی تاکید کرد: تنها با هدف کسب خوشرنگ‌ترین مدال در مسابقات جهانی منچستر حاضر می‌شوم. برای این مهم نیز هر چه در توان داشته باشم را می‌گذارم و قول می‌دهم هیچ وقت کم نگذارم.

ملی‌پوش وزن ششم تیم ملی تکواندو خاطرنشان کرد: شاید خیلی‌ها از بیرون که به من نگاه کنند به دلیل شرایط کم سنی و تجربه کم توقع کسب مدال نداشته باشند اما به خودم ایمان و باور دارم. طوری تلاش خواهم کرد که استارت موفقیت‌هایم را از یک مسابقه بزرگ بزنم.

برخورداری در خصوص رقبای خود گفت: تکواندو در حال حاضر در همه جای دنیا پیشرفت کرده است و هیچ بازیکنی را نمی‌توان دست کم گرفت، اما برخی بازیکنان از لحاظ رنکینگ وضعیت بهتری دارند که با کمک کادرفنی آنها را آنالیز کردیم و برنامه داریم.

وی درخصوص شانس تیم ملی برای کسب سومین عنوان قهرمانی جهان گفت: قطعا شانس کسب عنوان قهرمانی تیم ملی وجود دارد. در این مدت بچه ها با انگیزه بسیار بالایی تمرین کردند و لازمه همه موفقیت‌های بزرگ تلاش بزرگ است. ما نهایت سعی خود را انجام خواهیم داد، اما نتیجه دست خدا است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید