کشف ۸۲ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس پایتخت و اصفهان

  • حوادث
  • شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۸:۱۱
    کد خبر :536436

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اعلام خبر دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در عملیاتی مشترک با فرماندهی انتظامی استان اصفهان، گفت: از خودروی متهم ۸۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ محمد بخشنده، اظهار کرد: مأموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور خریداری و قصد دارد با یک دستگاه خودروی سواری پس از گذشتن از استان اصفهان به شهر تهران منتقل کنند، تحقیق در این خصوص آغاز و با تأیید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با اخذ نیابت قضائی، تیمی از مأموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به شهر استان اصفهان، اعزام و موفق شدند پس از شناسایی مسیر حرکت خودروی موصوف، در یک عملیات مشترک، خودروی متهم را در قبل از ورودی شهرستان شاهین شهر متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

به گزارش مهر، سرهنگ بخشنده با اشاره به بازرسی انجام شده از خودروی متهم، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مذکور ۸۲ کیلو گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خاطر نشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید