بنتلی و لامبورگینی تا 10 سال دیگر فروخته می شود!

  • خودرو
  • جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۴۲
    کد خبر :535590

با توجه به برنامه ریزی جدید کمپانی فولکس واگن، این احتمال وجود دارد که شرکت های خودروسازی بنتلی و لامبورگینی تا سال 2030 میلادی فروخته شود.

گروه خودروسازی فولکس واگن یک چشم انداز جامع برای سال 2030 میلادی دارد و هدف آن بازسازی و تقویت برند اختصاصی خود در بازارهای جهانی است و همین موضوع باعث خواهد شد تا کمپانی خودروسازی فولکس واگن برخی از زیرمجموعه های خود را رها کند، از جمله دو کمپانی خودروسازی بنتلی و همچنین لامبورگینی که احتمال بیشتری برای فروش از سوی کمپانی خودروسازی فولکس واگن دارند.

برخی از برندهای پرطرفدار فولکس واگن از جمله آئودی و پورشه در آینده حفظ خواهند شد، اما دیگر برندهای قرار گرفته در زیرمجموعه کمپانی خودروسازی فولکس واگن چندان امن نیستند و باتوجه به ادعای منابع نزدیک به کمپانی خودروسازی فولکس واگن، در مرحله اول امکان تفکیک و فروش دو برند اشکودا و سئات وجود داشته و بعد از آن به واگذاری برندهای مطرح فولکس واگن از جمله “بنتلی”، “لامبورگینی“، “دوکاتی”، “استودیو ایتال دیزاین” و یا حتی کمپانی خودروسازی “بوگاتی” نیز گزینه های احتمالی فولکس واگن برای فروش و یا حداقل واگذاری بخشی از سهام آنان باشند.


در این بین کمپانی خودروسازی “بنتلی” بیشترین احتمال فروش از سوی کمپانی خودروسازی فولکس واگن را به خود نسبت داده است، زیرا شرکت خودروسازی بنتلی محصولات محدودی برای عرضه به مشتریان دارد و سرمایه گذاری بر روی توسعه و تولید محصولات آن باتوجه به بازار فروش محدود بسیار زیاد خواهد بود.

حال پیش بینی می شود که این برند از سوی فولکس واگن واگذار شده و خریدار جدید آن یکی از خودروسازان بزرگ چینی باشد. هرچند این احتمال برای 11 سال آینده بوده و شرکت خودروسازی بنتلی در اواخر سال جاری نسخه جدیدی از محصولات خود از جمله “فلاینگ اسپر” را معرفی خواهد کرد.

بوگاتی ادعا می کند که در آینده کمپانی خودروسازی فولکس واگن را ترک خواهد کرد، اما پورشه همچنان به پیمان خود با کمپانی خودروسازی فولکس واگن پایبند خواهد بود و راه پیشرفت خود را با حمایت فولکس واگن می بیند.


شرکت خودروسازی لامبورگینی هم پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری و بازدهی بسیار خوب برای سهامداران خود دارد، به همین منظور این احتمال وجود دارد که شرکت خودروسازی لامبورگینی هم راه خود را از کمپانی فولکس واگن جدا کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید