هواپیمای فرانسوی از آسمان اصفهان پرید

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰
    کد خبر :534827

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت : هواپیمای ایرباس ۳۴۰ شرکت هواپیمایی ایرفرانس پس از رفع نقص، ساعت یک و ۴۵ دقیقه بامداد روز پنجشنبه اصفهان را به مقصد دبی ترک کرد

هواپیمای فرانسوی با ۲۶۷ مسافر ساعت ۱۹ و ۲۵ دقیقه روز چهارشنبه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان فرود اضطراری کرد.

منصور شیشه فروش روز پنجشنبه افزود: همه مسائل و خدمات ایمنی و رفاهی برای این هواپیما و مسافران آن در مدت زمانی که در فرودگاه اصفهان مستقر بودند، فراهم و ارائه شد.

وی عملکرد سازمان هواپیمایی کشور و فرودگاه اصفهان را در ارائه خدمات به این هواپیما بسیار خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: فرودگاه اصفهان از اهمیت ویژه ای برخوردار و به عنوان فرودگاهی ایمن، فرودگاه احتیاطی همه پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) است.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: این، نخستین مورد فرود اضطراری یک پرواز خارجی در فرودگاه اصفهان بود اما در فروردین امسال نیز موارد فرود اضطراری پروازهای داخلی بدلیل نا مساعد بودن شرایط آب و هوایی را در این فرودگاه داشتیم.

پرواز خطوط هوایی ایرفرانس با شماره AF۲۱۸ روز چهارشنبه به دلیل نقص فنی در فرودگاه بین المللی اصفهان فرود اضطراری کرد و همه سرنشینان آن سالم و داخل هواپیما مستقر بودند.

به گزارش ایرنا،فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه احتیاطی تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) و بیش از ۶۰ درصد از پروازهای داخلی فضای کشور است.

همچنین فرودگاه اصفهان معین فرودگاه های تهران و ۱۰ استان دیگر در زمان بروز حوادث غیر مترقبه است.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید