رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش:

موبایل قاپ حرفه ای سارق اماکن خصوصی هم بود

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۰۹
    کد خبر :533988
موبایل قاپ حرفه ای

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش از دستگیری یک موبایل قاپ حرفه ای با پنج فقره سرقت از اماکن خصوصی، خبر داد و گفت: متهم به سرقت لوازم خانگی از انباری مالباخته به ارزش ۴ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ عباسعلی ابراهیمی در تشریح این خبر اظهار کرد: نیمه شب دوازدهم ماه اردیبهشت ماه امسال وقوع یک فقره سرقت از انباری یکی از اهالی ساکن در منطقه تجریش به کلانتری ۱۰۱ تجریش اعلام و تیمی از مأموران کلانتری به نشانی مال باخته، اعزام شدند که در بررسی اولیه مشخص شد که سارق یا سارقان با تخریب قفل انباری، تعدادی لوازم خانگی از قبیل: چند تخته فرش، ظروف چینی و ظروف کریستال گران قیمت به ارزش ۴ میلیارد ریال ربوده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت توسط چند سارق با همکاری یکدیگر انجام یافته است، ابراز داشت: در ادامه تحقیقات میدانی به دست آمد که متهمان اموال سرقتی را با یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ از محل منتقل کرده اند.

به گزارش مهر، سرهنگ ابراهیمی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، مخفیگاه مالک خودرو در محله خاک سفید شناسایی شد و مأموران موفق شدند با هماهنگی مقام قضائی متهم مذکور را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، تعدادی اموال مسروقه کشف کنند.

رئیس کلانتری با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به سرقت ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی با همکاری ۲ همدستش اعتراف کرد، افزود: با انتقال متهم به کلانتری و بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی تا کنون چندین مرتبه توسط مأموران کلانتری به اتهام موبایل قاپی دستگیر شده است.

به گفته کلانتر محله تجریش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید