دوقلوهای سارق دستگیر شدند

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۳۶
    کد خبر :533902
دوقلوهای سارق

سرپرست سرکلانتری چهارم تهران بزرگ از دستگیری دو سارق لوازم خودرو با ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد که دوقلو بودند و در هنگام دستگیری خود را جای قل دیگر معرفی می کردند.

پلیس سرهنگ علیرضا ناصری نژاد در این باره اظهار کرد: از چندی پیش تا کنون برخی شهروندان با مراجعه به کلانتری ۱۳۶ فرجام اعلام می‌کردند که لوازم خودرو آن‌ها به سرقت رفته است، بنابراین رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری به طور ویژه مسئول شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان شدند.
وی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته دو سارق حرفه ای لوازم خودرو شناسایی شدند. این افراد که دو برادر دو قلو بودند، در پرونده خود چند فقره دستگیری در خصوص سرقت لوام خودرو و مالخری اموال مسروقه داشتند.

ناصری نژاد با بیان اینکه این افراد دو قلوی همسان بودند، گفت: این سارقان تا کنون حین دستگیری خود را جای قل دیگر معرفی می‌کرده و به این ترتیب می‌توانستند از اعمال قانون رهایی پیدا کنند اما بعد از اینکه مشخص شد این افراد با همدستی یکدیگر سرقت‌هایشان را انجام می‌دهند، پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، دو متهم در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا ،بر اساس گزارش پلیس، این افراد پس از دستگیری به کلانتری ۱۳۶ فرجام منتقل شده و طی تحقیقات پلیسی به ۱۰۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. همچنین تا کنون ۱۳ تن از مالباختگان شناسایی شدند و تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید