امضای تفاهم‌نامه برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته در مشهد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۲۰
    کد خبر :533856

تفاهم‌نامه برگزاری دومین دوره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته در مشهد به امضا رسید.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، ، هادی رضایی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری مشهد از برگزاری دومین دوره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته مردان استقبال کرد، جلسه‌ای را با حضور حمید علی‌صمیمی ریاست فدراسیون، شهردار و اعضا شورای شهر مشهد برگزار کردیم و در نهایت برای برپایی این دوره از مسابقات تفاهم‌نامه‌ای بین دو طرف صورت گرفت.

وی ادامه داد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که به امضا رسید، مقرر شد رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته مردان با حضور 6 تیم در نیمه اول آبان ماه سال جاری به میزبانی شهر مشهد برگزار خواهد شد.

رضایی افزود: خوشبختانه جلسه خیلی خوبی بود و صحبت های لازم درباره نحوه برگزاری این دوره از رقابت ها انجام شد. همچنین درباره استفاده ورزشکاران جانباز و معلول و نابینایان از سایر مجموعه های ورزشی شهرداری مشهد توافقاتی صورت گرفت.

دبیر کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: همیشه ثابت کردیم که کشور ایران بهترین میزبانی را در رقابت‌های مختلف دارد و امیدوارم که این دوره نیز به خوبی برگزار شود. همچنین به زودی ستاد مسابقات لیگ جهانی تشکیل خواهد شد تا کارهای مقدماتی دومین دوره لیگ جهانی صورت گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید