شیائومی می A3 و می A3 لایت با تراشه اسنپدراگون سری 700 معرفی می‌شوند

    کد خبر :533693

گوشی‌های هوشمند اقتصادی شیائومی می A3 و شیائومی می A3 لایت با تراشه‌ی اسنپدراگون سری ۷۰۰ کوالکام معرفی و به بازار عرضه خواهند شد.

پیش‌تر گفته شده بود شیائومی قصد دارد گوشی‌های هوشمند جدید اقتصادی خود را با تراشه‌‌‌ی اسنپدراگون سری ۷۰۰ و اندروید وان به بازار عرضه کند. آخرین اخبار فاش‌شده، اخبار قبلی را تأیید می‌کند و به‌نظر می‌رسد باید منتظر گوشی‌های هوشمند اقتصادی شیائومی با تراشه‌های سری ۷۰۰ اسنپدراگون کوالکام باشیم.

باتوجه‌به توییت میشال رحمان، گوشی‌های هوشمند اقتصادی جدید با کد نام‌های Bamboo Sprout و Cosmos Sprout معرفی خواهند شد. نظر به اینکه در کدنام هر دو گوشی هوشمند کلمه‌ی Sprout دیده می‌شود، یادآور نسخه‌های قبلی سری شیائومی می A هستند که در کدنام آن‌ها از این کلمه استفاده شده بود.

پرچم‌دار جدید شیائومی Hercules

اسنپدراگون ۸۵۵
NFC
دوربین سه‌گانه پنل پشتی + دوربین تکی سلفی
حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر
فناوری شارژ بی‌سیم

Bamboo_sprout/cosmos_sprout/pyxis

هر سه با تراشه‌ی سری SDM7XX معرفی می‌شوند. نمی‌توان با‌اطمینان گفت؛ ولی ممکن است تراشه اسنپدراگون ۷۱۰ یا ۷۱۲ باشند.

متأسفانه اطلاعات منتشرشده با مشخصات تراشه‌های کوالکام مطابقت ندارد؛ اما انتظار می‌رود شیائومی می A3‌ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ یا حداقل تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۲ و شیائومی می A3 لایت نیز با تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ معرفی و به بازار عرضه شوند.

باتوجه‌به این توییت، به‌نظر می‌رسد باید منتظر گوشی هوشمند سومی با کدنام Pyxis باشیم که ظاهرا با تراشه‌ی اسنپدراگون سری ۷۰۰ معرفی خواهد شد. درحال‌حاضر، نمی‌توان به‌صورت قطعی درباره‌ی صحت‌وسقم اطلاعات منتشرشده اظهارنظر قطعی کرد و باید منتظر اخبار بیشتری از گوشی‌های هوشمند اقتصادی شیائومی باشیم.

پیش‌تر گفته شده بود شیائومی می A3 با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شود. در‌این‌صورت، به‌نظر می‌رسد شیائومی می A3 اولین گوشی هوشمند این سری با نمایشگر OLED خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید