شرکت فنلاندی ژنراتورهای تولید برق به ایران فروخت

    کد خبر :53300

شرکت فنلاندی وارتسیلا قرار است خدمات مهندسی و تجهیزات مورد نیاز دو نیروگاه متعلق به شرکت های ایرانی را تامین نماید.

به گزارش بازتاب به نقل از پایگاه اینترنتی پاور انجنیرینگ اینترنشنال، شرکت فنلاندی وارتسیلا قرار است خدمات مهندسی و تجهیزات مورد نیاز دو نیروگاه متعلق به شرکت های ایرانی باران نیرو بشل و تامین نیرو سام را تامین نماید.

این یک پروژه موفقیت آمیز به شمار می رود زیرا شرکت وارتسیلا برای اولین بار به تامین تجهیزات و خدمات مورد نیاز نیروگاه های غیرمتمرکز از این نوع در ایران مبادرت می ورزد. این پروژه نتیجه تلاش های شرکت وارتسیلا برای تامین تجهیزات مورد نیاز بازار تولید برق ایران برای تبدیل شدن به بخشی منعطف تر و برخوردار از فن آوری های هوشمند تر است.

نیروگاه بزرگتر که متعلق به شرکت باران نیرو بشل است، در شهر سواد کودت در استان مازندران قرار دارد و متشکل از 3 موتور 34 اس جی وارتسیلا با ظرفیت مجموعا 29 مگاوات خواهد بود. نیروگاه بعدی که در شهر تبریز واقع است، متشکل از 2 موتور 34 اس جی وارتسیلا با ظرفیت تولید مجموعا 19 مگاوات خواهد بود. این دو نیروگاه مجموعا قرار است برق حدود 100 هزار خانه وار و دیگر صنایع موچک این مناطق را تامین کنند.

سفارش ساخت این تجهیزات در سه ماهه دوم سال 2017 به ثبت رسید و انتظار می رود این ژنراتورها در سه ماهه سوم امسال تحویل طرف های ایرانی شوند.

تورد جانسون، مدیر توسعه تجارت شرکت وارتسیلا گفت: «ایران با کمبود برق مواجه است و وارتسیلا خیلی در زمینه نیروگاه های تولید برق توزیع شده در کشور فعال است. این پروژه های جدید نشان دهنده اعتماد ایرانی ها به شرکت وارتسیلا است.»

مدیر شرکت تامین نیرو سام در این باره گفت: «فن آوری وارتسیلا، توانایی آن برای تحویل راه حل های تولید برق به صرفه و انعطاف پذیر و شهرت آنها در ارائه کار با کیفیت، قطعا دلایل اصلی ما برای امضای این قرارداد بوده است. به علاوه، استفاده از گاز به عنوان سوخت این نیروگاه ها تاثیر مهمی در حفاظت از محیط زیست خواهد داشت.»

شرکت وارتسیلا در بیش از 176 کشور جهان سابقه فعالیت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید