سرنوشت برنامه «برنده باش» چه می‌شود؟

    کد خبر :532828
برنامه «برنده باش»

قاضی‌زاده هاشمی، عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما گفت که این شورا فردا به بررسی اتفاقات پیرامون برنامه «90» و نحوه درآمد مسابقات اپلیکیشنی خواهد پرداخت. به گفته او ادامه پخش برنامه «برنده باش» نیز مربوط به حیطه مالی سازمان است که این موضوع نیز فردا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شورای نظارت بر صداوسیما امروز، وضعیت ادامه پخش «برنده باش» را مشخص می‌کند.

این مسابقه تلویزیونی حواشی بسیاری ایجاد کرده و بارها بحث لغو پخش آن مطرح شده است. «برنده باش» برای اولین‌ بار، 21 مرداد 97 از شبکه سه سیما پخش شد و حاشیه‌های بسیاری مانند حقوق چند میلیونی مجری برنامه تا دستکاری در سوالات را به همراه داشت.

اسفند 97 بسیاری از مراجع تقلید، اعطای جایزه به برندگان در مسابقه «برنده باش» را دارای اشکال دانستند و حتی برخی آن را به بخت‌آزمایی یا قمار تشبیه کردند.

محمدرضا گلزار، مجری این مسابقه، اسفند 97 به احتمال دستکاری سوالات و حقوق بالای خود واکنش نشان داد. فروردین 98 احتمال تقلب در رای‌گیری برای مسابقه «برنده باش» و «نود» در جشنواره تلویزیونی جام‌جم مطرح شد. آیت‌الله مکارم شیرازی، به‌ طور واضح و مستقیم، این برنامه را مصداق قمار دانست.

روابط عمومی مسابقه «برنده باش» در واکنش به فتوای آیت‌الله مکارم شیرازی: فرض مطرح‌شده در سوال استفتا کامل نیست و طبیعتاً فرض ناکامل، جایگاه سوال را مخدوش می‌سازد.

سرنوشت این برنامه با وجود حاشیه‌ها در ابهام است و قاضی‌زاده هاشمی عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما گفته ادامه پخش برنامه «برنده باش» فردا، دوشنبه، بررسی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید