رقابتهای قهرمانی آسیا پایان خوشی داشت

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲
    کد خبر :532161
رقابتهای قهرمانی آسیا

دارنده مدال طلای وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی آسیا گفت: خوشبختانه رقابتهای قهرمانی آسیا برای من و تیم ملی ایران پایان بسیار خوشی داشت.

حسین نوری با بیان اینکه تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهد بست تا در رقابتهای جهانی هم به میدان برود، گفت: پرونده پیکارهای قهرمانی آسیا در حالی برای تیم ملی ایران بسته شد که ما تا آخرین دیدار این رقابتها، دغدغه و هیجان ایستادن بر سکوی قهرمانی را داشتیم که خوشبختانه با اختلاف امتیاز لازم نسبت به تیم ازبکستان، توانستیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی در خصوص مبارزات خود با رقبای آسیایی هم تصریح کرد: شناخت خوب از حریفان داشتم و توانستم با برنامه ریزی دقیق و گام به گام راهی فینال شوم. البته حریف هندی من در فینال با توجه به قرعه بسیار راحتش به سادگی به فینال رسید که به لطف خدا توانستم او را هم شکست دهم و به عنوان قهرمان دست یابم. هر چند حریف هندی امید زیادی به پیروزی نداشت اما به هر حال تا آخرین لحظه جنگید و تلا ش کرد. ضمن اینکه من در همان تایم اول به امتیاز لازم برای پیروزی رسیدم و سعی کردم تا پایان کشتی به اداره مبارزه بپردازم تا با برتری از تشک مسابقه خارج شوم.

فرنگی کار ملی پوش کشورمان در خصوص احتمال حضور در رقابتهای جهانی هم گفت: طبیعتاً هدف اصلی من حضور در مسابقات جهانی است اما نظر کادر فنی هم در این خصوص بسیار مهم و تأثیرگذار است. مثل همیشه تابع نظر کادر فنی هستم تا اگر چنین فرصتی بدست آمد با آمادگی بالا به میدان بروم و برای تیم ملی کشورمان افتخار کسب کنم.

نوری در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به سابقه حضور در رقابتهای بین المللی و جهانی، شناخت خوبی از رقبایم در مسابقات جهانی دارم، اما پیش از هر چیز باید منتظر تصمیم کادر فنی باشم تا شاید چنین فرصت بزرگ و مهم را به من بدهند.

به گزارش مهر، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا طی روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه در شهر شیان چین برگزار شد که در پایان تیم ایران با ۴ مدال طلا و ۳ برنز به عنوان قهرمانی رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید