نماینده ماهنشان:

فکری به حال اقتصاد آموزش و پرورش شود

    کد خبر :532032
اقتصاد آموزش و پرورش

نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش درستی داریم، به شرطی که فکری به حال اقتصاد آن شود.

سیدمرتضی خاتمی در آئین گرامی‌داشت مقام معلم، ضمن تبریک این هفته افزود: نام‌گذاری روز شهادت شخصیت دانا و عالم، آیت‌الله شهید مطهری به عنوان روز معلم، برگرفته از شعور و متناسب با شأن و جایگاه معلمان بوده است.

نماینده مردم ماهنشان با بیان اینکه در زمان حاضر در عرصه تعلیم و تربیت بر سند تحول بنیادین تکیه کرده‌ایم که باید منزلت واقعی معلمان در آن لحاظ شود، تصریح کرد: تغییر در این نگرش نیازمند نگاهی نو در عرصه‌های مختلف اجتماعی است که این دیدگاه باید معلم‌محور باشد.

خاتمی با بیان اینکه معیشت مهم است، افزود: در جامعه‌ای که همه چیز مادیات نباشد معلم جایگاه واقعی و اصلی خود را پیدا می‌کند. حل مشکلات معلمان نیازمند استفاده از راهکارهای اصحاب فکر است و برای این مهم باید با عزم ملی، عظمت و جایگاه اصلی این قشر بازگردانده شود.

به گزارش ایسنا، نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس ادامه داد: منزلت فقط معیشت نیست و معتقدیم که باید انسان‌های بزرگ قدر ببینند و بر صدر نشینند و امروز این مهم مشکل ما است که باید دگرگون شود. مشکل ما ریشه در مبنا دارد که درست شود و آموزش و پرورش درستی داریم به شرطی که فکری به حال اقتصاد آن شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید