برای قوی‌تر شدن به آمریکا می‌روم

  • ورزشی
  • شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۳۳
    کد خبر :531571
خسرویار

سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۹ سال ایران درباره دلیل بازگشتش به آمریکا گفت: برای بالابردن اطلاعات فوتبالی و قوی‌تر شدن می روم و باز خواهم گشت.

تیم فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا با کسب یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست به کار خود پایان داد. ملی پوشان در گروه دوم مسابقات با تیم‌های کره جنوبی، ویتنام و لبنان همگروه بودند که از این گروه دو تیم کره جنوبی و ویتنام به مرحله نهایی مسابقات صعود کردند. شاگردان کتایون خسرویار در حالی از صعود بازماندند که در شرایط کاملاً برابر امتیاز، تفاضل گل و امتیازهای منفی با ویتنامی‌ها بودند و به دلیل یک کارت زرد اضافی به کار خود پایان دادند.

حضور یک سال و دوماه کتایون خسرویار در کنار این تیم انگیزه و اعتماد به نفس خوبی به دختران تزریق کرد و با آموزش تکنیک و تاکتیک فوتبالی مسیر پیشرفت را برای آنها مهیا کرد. خسرویار که از آمریکا آمده بود حال پس از پایان این مسابقات بار دیگر به آمریکا باز خواهد گشت تا با دستی پر بار دیگر در کنار ملی پوشان قرار گیرد.

خسرویار در گفتگو با مهر، درباره عملکرد شاگردانش در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شاگردانم تمام آنچه که از نظر تکنیک و تاکتیک در چند ماه گذشته آموزش دیدند در زمین اجرا کردند و از آنها راضی هستم.

وی ادامه داد: بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند و در بازی سوم خسته بودند. اعتماد به نفس بالای آنها در بازی مقابل لبنان باعث شد تا در ثانیه ۴۷ گل نخست را دریافت کنند چرا که تصور می‌کردند شکست لبنان کار آسانی است. شاگردانم در ادامه به خود آمدند و موفق شدیم با نتیجه ۵ بر یک پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان درباره بازی با ویتنام و کره جنوبی گفت: توانایی شکست ویتنام را داشتیم و فرصت گل بیش‌تری به دست آوردیم. بازی مقابل تیم کره نیز سخت و عالی بود. بازیکنان به تجربه بازی مقابل چنین تیم قدرتمندی نیاز داشتند تا به عنوان سرمربی متوجه سطح فنی تیمم شوم. در حال نزدیک شدن به سطح بین المللی هستیم.

وی افزود: توانایی صعود از گروه را داشتیم و باید گل‌های بیش‌تری به لبنان می‌زدیم اما در نهایت به دلیل کارت زرد بیش‌تر از صعود بازماندیم. مطمئنم ویتنام کار سختی در مرحله نهایی در پیش دارد چون تیم ایران بهتر بود.

خسرویار در پایان درباره رفتنش از ایران و حضور در تیم باشگاهی آمریکا گفت: در تیم «سیتل رین اف.سی» مشغول خواهم شد. همچنان عضو کادر ملی ایران هستم و فقط برای آموزش و آپدیت اطلاعاتم به آمریکا می‌روم. هر زمان اردوی ملی برپا شود باز خواهم گشت.

سرمربی تیم زیر ۱۹ سال دختران در پایان گفت: من هنوز عضو کادرفنی هستم. برای قوی‌تر شدن به آمریکا می‌روم و بر خواهم گشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید