قهر بهرام رادان و امیر آقایی با «رقص روی شیشه»؟

    کد خبر :531492
رقص روی شیشه

شایعات درباره یکی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی با انتشار خبر جدایی بازیگران مطرح از این پروژه همچنان ادامه دارد. شایعاتی که نشان می‌دهد حال این پروژه چندان مساعد نیست.

بعضی می‌گویند کارگردان پروژه خودش اسپانسر آورده بوده و بعد از اینکه دستمزد بازیگران پرداخت نشده حالا یکی یکی آنها قصد جدایی از پروژه را دارند و تا امروز جدایی دو بازیگر آن قطعی شده است.

نزدیکان پروژه می‌گویند عملا دو، سه قسمت است که سریال با سکانس‌هایی که قبل از جدا شدن بازیگران آن ضبط شده بود تولید می‌شود و این موضوع باعث شده یک سری سکانس‌ها و پلان‌های فیلمنامه اولیه حذف شود.

این شایعات اگر حقیقت داشته باشد به نظر می‌رسد این سریال هم مانند سریال «عاشقانه» که پیش‌تر ساخته بود ناتمام بماند و پایانی نداشته باشد. البته اگر تصمیم به ساخت ادامه مجموعه از طریق حل اختلافات گرفته نشود.

پاسخ تهیه‌کننده «رقص روی شیشه» به شایعه قهر بهرام رادان و امیر آقایی

پیمان جعفری ، تهیه‌کننده «رقص روی شیشه» در گفت‌وگویی به شایعات درباره این سریال واکنش نشان داد.

در چند روز گذشته حواشی بسیاری در مورد سریال «رقص روی شیشه» منتشر شد. در ابتدا روزنامه «هفت صبح» با انتشار گزارشی از جدایی بهرام رادان از این مجموعه شبکه نمایش خانگی خبر داد. این روزنامه عدم پایبندی به تعهدات مالی سازندگان «رقص روی شیشه» را عامل انصراف این بازیگر از این سریال عنوان کرد.

اما دو روز روز پیش برخی رسانه‌ها نیز اعلام کردند که امیر آقایی دیگر بازیگر این سریال به دلیل عدم پرداخت حق و حقوقش از حضور در «رقص روی شیشه» کنار کشیده است.

پیمان جعفری، تهیه‌کننده «رقص روی شیشه» درباره اخباری که درباره انصراف بهرام رادان و امیر آقایی از این سریال گفت: «من اخبار منتشر شده درباره این دوستان را شنیدم و باید بگویم که به تازگی شایعه‌هایی درباره جدایی خود بنده هم از این سریال به عنوان تهیه‌کننده منتشر شده اما قویا این شایعات را تکذیب می‌کنم و اعلام می‌کنم تا آخرین لحظه پای این پروژه هستم تا تمامی حقوق عوامل و سرمایه‌گذاران این سریال محقق شود.»

تهیه‌کننده «رقص روی شیشه» درباره طلب عوامل این مجموعه توضیح داد: «کل عوامل سریال حقوق‌های معوقه‌ای دارند. دوستانی که در این سریال به عنوان سرمایه‌گذار حضور داشتند، هزینه‌هایی کردند که متاسفانه این مبالغ به دست من نرسید تا مطالبات همکاران را پرداخت کنم.»

این تهیه‌کننده در پایان گفت: «خانه سینما، ارشاد و سرمایه‌گذاران اصلی «رقص روی شیشه» در این مسئله در کنار ما تلاش کردند ولی مقصر این موضوع ارشاد نیست، بلکه مقصر قوانین است که نقص‌های زیادی دارد و برخی یاد گرفتند که از این نقص‌ها چگونه سوء استفاده کنند.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید