حضور آزاد و فرنگی‌کاران ایران در چهار تورنمنت اروپایی

  • ورزشی
  • جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۳۹
    کد خبر :531364
فرنگی‌کاران

آزاد و فرنگی‌کاران منتخب کشورمان تا زمان حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان در چهار میدان بین المللی در کشورهای اروپایی محک می‌خورند.

تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در نخستین محک جدی و رسمی خود با سرمربیگری غلامرضا محمدی و محمد بنا، موفق شدند عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنند. موفقیتی که جایگاه سرمربیان مذکور را بیش از پیش تثبیت کرد و انگیزه و عطش آنها را برای کسب نتایج درخشان در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان دو چندان ساخت.

به گزارش مهر،حال با بازگشت کاروان کشتی ایران از میدان آسیایی چین، نوبت به آغاز برنامه‌های تجهیز و آماده سازی برای حضور در رقابتهای جهانی رسیده است.

آزادکاران در راه ایتالیا و ترکیه

نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی از روز ۱۰ اردیبهشت در خانه کشتی آغاز شد که طی آن ۲۷ آزادکار از سوی غلامرضا محمدی به این مرحله از تمرینات دعوت شدند. کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در نظر دارد برخی از اردونشینان منتخب را تا رقابتهای جهانی در دو تورنمنت بین المللی محک بزند تا در نهایت به بهترین ترکیب خود در میدان جهانی قزاقستان برسد. بر این اساس قرار است شاگردان غلامرضا محمدی به تورنمنت بین المللی ایتالیا و سپس ترکیه اعزام شوند که هر دو میدان، جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی است.

طبق اعلام کادر فنی، تورنمنت ایتالیا است در روزهای ۳ و ۴ خرداد ماه برگزار می‌شود و سپس نوبت به جام یاشاردوغو در ترکیه می‌رسد.

اعزام شاگردان بنا به اسپانیا و لهستان

کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی هم تا زمان حضور در رقابتهای جهانی، برنامه‌های مختلفی را در نظر دارد. محمد بنا و همکارانش که به تازگی با جام قهرمانی آسیا از چین به ایران بازگشتند علاوه بر اردوهای متعدد تا رقابتهای جهانی، حضور در تورنمنت بین المللی را هم برای فرنگی‌کاران در نظر گرفته اند. بدین ترتیب فرنگی‌کاران اردونشین هم قرار است با نظر کادر فنی به مسابقات جایزه بزرگ اسپانیا و سپس تورنمنت پیت‌لاسینسکی لهستان اعزام شوند. این دو تورنمنت اهمیت فراوانی برای محمد بنا و همکارانش دارد و آنها می‌توانند ابهامات خود در برخی اوزان را برای حضور در رقابتهای جهانی برطرف سازند.

ضمن اینکه نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی و گزینشی المپیک قرار بود از روز ۱۴ اردیبهشت ماه آغاز شود که این اردو با نظر محمد بنا منتفی و به زمان دیگری موکول شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید