رکوردشکنی تیلور سوئیفت در بیلبوردِ لاس وگاس

    کد خبر :531259
رکوردشکنی تیلور

مراسم اهدای جوائز موسیقی «بیلبورد» در لاس وگاس برگزار شد. از دریک که رکورد تیلور سویفت را شکست تا ازدواج یکی از ستاره های سریال «بازی تاج و تخت» مراسم بیلبورد امسال پر سر و صدا و دیدنی بود.

ماریا کری، خواننده آمریکایی در این مراسم جایزه «نماد» را گرفت. او هنگام پذیرفتن جایزه گفت خودش را یک نماد نمی بیند. و از طرفدارانش برای حمایت از یک دختر گیج میان نژادی سپاسگذاری کرد. ماریا کری گلچینی ازترانه های محبوبش را نیز اجرا کرد.

دو اجرای زنده دیگر که توجه بسیاری را به خود جلب کرد ترانه جدید تیلور سوئیفت به نام «می» بود. مراسم بیلبورد با اجرای این ترانه شروع شد. برخی از کاربران شبکه های اجتماعی ادعا کردند که این اجرای زنده از کنسرت «بیانسه» در جشنواره کواچلای سال گذشته کپی شده. البته گفتنی است که تنها وجه تشابه بین دو اجرا استفاده از طبل در ابتدای ترانه است.

مدونا هم با خواننده لاتین، «مالوما» ترانه جدید خود را به نام « مدئین» اجرا کرد.

«دریک» در مراسم بیلبورد رکوردی را که پیشتر متعلق به تیلور سویفت بود شکست. پیش از این تیلور برنده بیشترین تعداد جوائز بیلبورد بود. اما دریک با بردن ۲۷ جایزه رکورد جدید را از آن خود کرد.

«دریک» که از طرفداران سریال «بازی تاج و تخت» است، هنگام پذیرفتن یکی از جوائزش بعد از تشکر از خانواده، دوستان، و همکارانش، از «آریا استارک» قدردانی کرد.

آریا استارک شخصیت خیالی این سریال است که در جدید ترین قسمت فصل نهایی که روز یکشنبه ۸ اردیبهشت پخش شد قهرمان داستان شد. دریک که هر تیمی را انتخاب می کند، می بازد به «دریک نفرین‌شده» شهرت پیدا کرده و حالا همه وحشت دارند که اریا استارک هم در اپیزود بعدی بمیرد.

صحبتها در مورد «سریال بازی تاج و تخت» به اینجا محدود نمی‌شود. «سوفی ترنر» که در سریال نقش خواهر آریا، یعنی «سانزا» را ایفا می‌کند، همراه با نامزدش، جو جوناس، از اعضای گروه موسیقی سه‌نفره جوناس برادرز در مراسم بیلبورد حضور داشت. این زوج بعد از شرکت در مراسم در یک مراسم کوچک با هم ازدواج کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید