جدیدترین خبر درباره سهمیه بندی بنزین

    کد خبر :530967
سهمیه بندی بنزین

«عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور پنجشنبه شب در خراسان شمالی گفت: قیمت و زمان سهمیه بندی بنزین مشخص نیست.

رحمانی فضلی در بازدید از مناطق سیل زده خراسان شمالی در جمع خبرنگاران و درباره بنزین گفت: قیمت فروش و حجم مصرفی بنزین در کشور از نظر اقتصادی، زیست محیطی و سلامت انسان ها قابل قبول نیست.
وزیر کشور افزود: میانگین روزانه حجم بنزین مصرفی در کشور 90 میلیون لیتر است و در پیک مصرف تا 110 میلیون لیتر در روز نیز می رسد.
وی ادامه داد: قیمت و زمان سهمیه بندی بنزین هنوز اجرایی نشده است و شایعات مطرح شده از سوی دو خبرگزاری موجب نگرانی مردم و حتی باعث ایجاد صف های طولانی در پمپ بنزین ها شد.
رحمانی فضلی با بیان اینکه با عملکرد خوب وزارت نفت در تامین سوخت هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد، افزود: بنزین و گازوئیل مازاد بر نیاز کشور تولید می شود و هیچ یک از جایگاه های سوخت دچار کمبود سوخت نیستند.
وی تصریح کرد: هر نوع تغییر به اطلاع مردم خواهد رسید و با مشارکت مردم انجام می شود.
وی گفت که تاکید دارم رسانه ها این نوع موضوعاتی را که به امنیت ملی گره می خورد، حتما از کانال ها و مجراهای اصلی یعنی وزات نفت و ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور پیگیری کنند و موجب نگرانی مردم نشوند.
پیش از این نیز، «زیبا اسماعیلی» سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران هرگونه اجرای طرح سهمیه بندی از روز پنجشنبه (12 اردیبهشت ماه) را رد کرده بود.
اکنون بنزین معمولی به نرخ لیتری یک هزار تومان عرضه می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید