سردار فدوی، معاون سپاه: آن‌هایی که خود را ابرقدرت می‌دانند، جرئت شلیک یک تیر مستقیم به ما را نداشتند

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۵۵
    کد خبر :530689
سردار فدوی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب، با انجام کار‌های ناشدنی به تکیه‌گاه مستحکمی دست پیدا کرده‌‎ایم که شامل اعتقادات و باور‌ها و آرمان‌هایمان است تا گام دوم را با اطمینان برداریم.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه در آئین رونمایی از تازه‌های نشر مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با بیان اینکه امروز پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کار‌های ناشدنی بی‌شماری انجام شده است، گفت: قبل از انقلاب همه این کار‌هایی که طی ۴۰ سال گذشته انجام داده‌ایم را به عنوان کار ناشدنی تلقی می‌کردند در حالی که این کار‌ها انجام شد.

وی افزود: در ۴۰ سالگی انقلاب، امروز با انجام کار‌های ناشدنی به تکیه‌گاه مستحکمی دست پیدا کرده‌ایم که شامل اعتقادات و باور‌ها و آرمان‌هایمان است تا گام دوم را با اطمینان بیشتری طی و نتایج عالی‌تری کسب کنیم.

به گزارش تسنیم، معاون هماهنگ کننده سپاه تاکید کرد: خیلی از تجلیات کار‌هایی که صورت گرفته و به عنوان سند‌های تکمیل و بالغ شدن را می‌شود شمرد در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گردآوری شده که باید با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند. با انتشار آثار این مجموعه هر کسی اطلاعاتی از هشت سال دفاع مقدس و پس از آن خواست تا فیلم و کتابی بنویسد اصلی‌ترین سند مورد رجوعش اسناد این مرکز است.

سردار فدوی به لزوم توسعه فعالیت‌های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: هر کتاب این مرکز پشتوانه عظیم اسنادی دارد. هشت سال ما فقط درگیر جنگ بودیم و صد‌ها هزار شهید دادیم، ولی هر روز در معرض تهاجم شیاطین عالم بودیم. ۲۲ بهمن ۵۷ انقلاب پیروز شد و تنها دو روز بعد یعنی از ۲۴ بهمن ۵۷ تا به امروز شیاطین به کشور ما تهاجم کردند و همه این‌ها باید به عنوان سند افتخار مورد مراجعه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ سال بر مبنای اسلام، استقامت و صبر انجام شده که نشان می‌دهد ما در اوج اقتدار قرار داشته‌ایم و دشمنان ما در اوج ذلت قرار دارند. آن‌هایی که خودشان را ابرقدرت می‌دانند ۳۰ سال جرئت نداشته‌اند یک تیر مستقیم به سمت ما شلیک کنند. ۳۰ سال و ۹ ماه از پایان جنگ می‌گذرد و آن‌ها فکر می‌کردند به سمت کسانی بروند که پیرو انقلاب اسلامی هستند و آن‌ها را شکست دهند درحالی که در این راهبرد نیز دشمن در لبنان، سوریه، فلسطین، عراق و … شکست خورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید