۳ محکوم پرونده بانک سرمایه به زندان رفتند

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۱۰
    کد خبر :530568
بانک سرمایه

قاضی مسعودی مقام هر سه محکوم پرونده بانک سرمایه (توسلی، بخشایش و کاظمی) به زندان رفتند، گفت: پزشکی قانونی تأیید کرد که این افراد می‌توانند تحمل حبس کنند.

اسدالله قاضی مسعودی مقام، رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی در جمع خبرنگاران در ارتباط با سه محکوم پرونده بانک سرمایه که اعلام شد همزمان سکته کرده‌اند، گفت: هر سه نفر آقایان توسلی، بخشایش و کاظمی به زندان رفتند. امروز آقای توسلی به عنوان آخرین نفر به زندان اوین اعزام شد و اسناد و مدارکشان بررسی شد.

وی تصریح کرد: پزشکی قانونی تأیید کرد که این افراد می‌توانند تحمل حبس کنند و به زندان و قاضی اجرای احکام اعلام کردیم در صورتی که امکان حبس در بهداری زندان نیز فراهم است چنانچه بیماری قلبی آن‌ها وخیم شد هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شود و می‌توانند در بیمارستان زندان نگهداری شوند.

به گزارش ایرنا،قاضی مسعودی مقام گفت: اینکه ما از هر ترفندی برای عدم رسیدگی و اجرای حکم استفاده کنیم جایگاهی ندارد و قوه قضاییه با تمام قدرت در مقابل مفسدین اقتصادی می‌ایستد.

بنابر حکم قاضی مسعودی مقام، علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی به 20 سال حبس، تحمل 74 ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت دائم از مشاغل دولتی محکوم شدند.

قاضی مسعودی مقام، رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی در پاسخ به این سوال که آیا حکم سه تن از مدیران سابق بانک سرمایه اجرا شده است؟ گفت: زمانی که متهمان برای اجرای حکم احضار شدند، نمی‌دانم چرا هر سه نفر همزمان سکته کردند و در بیمارستان بستری شدند و از پزشکی قانونی خواستیم موضوع را بررسی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید