نوکیا 4.2 با قیمتی رقابتی عرضه می‌شود

    کد خبر :530480
نوکیا

شرکت نوکیا از دیروز پیش فروش محصول جدید خود با نام نوکیا 4.2 را در آمریکا آغاز کرده است. مشتریانی که مایل به خرید این گوشی در آمریکا هستند، می‌توانند از فروشگاه‌های معروف Best Buy و آمازون، این هندست را خریداری کنند. هم‌چنین، این گوشی از تاریخ 14 مه (24 اردیبهشت ماه) به دست خریداران خواهد رسید. مشتریانی هم که در هنگام خرید نوکیا 4.2 رنگ‌های سیاه و صورتی شنی (Pink Sand) را انتخاب کرده باشند، باید تا تاریخ 9 ژوئن (19 خرداد) منتظر ارسال این دستگاه بمانند.

این گوشی با داشتن قیمتی در حدود 189 دلار، انتخاب بسیار خوبی برای کاربرانی است که خواهان داشتن یک اسمارتفون با امکانات زیاد و قیمت ارزان هستند. هندست میان‌رده نوکیا حدود دو ماه پیش توسط هلدینگ HMD معرفی شد.

اسکنر اثرانگشت در پشت بدنه تلفن، صفحه‌نمایش 5.7 اینچی اچ‌دی پلاس بدون بریدگی و سیستم‌عامل اندروید وان (Android One)، تنها بخشی از مشخصات فنی قابل قبول این گوشی به شمار می‌آیند. هم‌چنین، محصول جدید و ارزان‌قیمت نوکیا مجهز به تراشه NFC است تا کاربران با راحتی بیشتری، پرداخت‌های خود را انجام دهند.

معاونت شرکت HMD در کشور آمریکا اعلام کرده است: “ما اعتقاد داریم که همه اقشار جامعه باید بدون توجه به میزان پولی که در اختیار خود دارند، مجهز به آخرین فناوری روز باشند.”

فناوری‌ به‌روز، وجود دکمه اختصاصی برای دستیار هوشمند گوگل، دوربین دوگانه و تمام انتظاراتی که یک کاربر حرفه‌ای از گوشی مد نظر خود دارد، در نوکیا 4.2 گنجانده شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این دستگاه، چراغ نشانگری است که نوکیا این چراغ LED را در دکمه پاور تلفن تعبیه کرده تا دیگر لازم نباشد که کاربر، دائما برای چک کردن نوتیفیکیشن‌ها، تلفن را برداشته و یا نمایشگر آن را روشن کند.

در پشت دستگاه نیز یک دوربین دوگانه با لنز اصلی 13 مگاپیکسل و یک لنز 2 مگاپیکسلی، مسئول عکسبرداری و فیلمبرداری این تلفن است.

نوکیا 4.2 در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه جهانی این تلفن با رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایتی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. از طرفی دیگر نسخه‌ استاندارد هندست جدید نوکیا در کشور آمریکا با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی، روانه بازار خواهد شد.

پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 439 و باتری 3000 میلی‌آمپری این میان‌رده، نیازهای پردازشی و انرژی این تلفن را تامین می‌کنند. علاوه‌بر تمامی موارد گفته‌شده، نسخه استاندارد نوکیا 4.2 که در ایالات متحده به فروش رسیده، با تمامی اپراتورهای مخابراتی سازگار بوده و در تمامی شبکه‌های استاندارد GSM قابل استفاده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید