لیکنز: از همه چیز راضی هستم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۹:۲۱
    کد خبر :530436
لیکنز

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس شرکت کرد.

جرج لیکنز پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و گفت: فکر می‌کنم تراکتورسازی امروز در تمام طول مسابقه، بازی خوبی و باقدرتی انجام داد. همچنین به هواداران‌مان به خاطر حمایت پرشوری که داشتند تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم. ما در ادامه راه به آنها نیاز داریم. پرسپولیس هم تیمی است که بالانس خوبی دارد و یکی از تیم‌های خوب لیگ به شما می‌رود.
لیکنز ادامه داد: ما در این بازی، نمایش خوبی داشتیم و در ترکیب هم سعی کردیم، به آزادی فرصت بازی بدهیم. نقی‌زاده هم به جای ایمانی به بازی آمد، چون ایمانی یک کارت زرد گرفته بود و امکان داشت باز هم کارت بگیرد. به همین دلیل به او استراحت دادیم و تعویضش کردیم. باید به بازیکنانم بابت بازی خوب‌شان تبریک بگویم. همچنین به آقای برانکو به خاطر عملکرد خوبی که در باشگاه پرسپولیس داشته، تبریک می‌گویم.
لیکنز همچنین گفت: بازیکنانم انگیزه خود را در زمین نشان دادند. آنها در بازی مقابل ذوب‌آهن هم تلاش زیادی کردند و انگیزه‌شان را در بازی هم نشان دادند. اگر امروز سه گل می‌زدیم همه تعریف می‌کردند، اما اکنون این‌طور نیست. زمان‌هایی هم که مثل بازی با ذوب‌آهن نمایش خوبی داشتیم، نتیجه را از دست دادیم. با این حال باید روحیه را به بازیکنانم تزریق کنیم تا در ادامه راه هم نتیجه بگیریم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید