خسروی‌وفا: چالش مالی در کمیته پارالمپیک نداشته‌ایم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۵۲
    کد خبر :529957

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: خوشبختانه چالش مالی نداشتیم و سعی کردیم با مدیریت اعتبارات، این گونه مسائل را حل کنیم و انشاءالله که به چالشی هم نخوریم.

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک در حاشیه مراسم بزرگداشت روز جهانی ورزش برای صلح و توسعه درباره این مراسم اظهار داشت: این برنامه به منظور معرفی ورزش جانبازان و معلولین برگزار شده است ما تلاش داریم تا رشته‌هایی که معلولیت بالا دارند مثل بوچیا را به دنیا بشناسانیم.

وی درباره بودجه کمیته پارالمپیک گفت: ما سعی کرده‌ایم که بودجه را مدیریت کنیم بحران مالی همیشه وجود داشته و حتی سال گذشته در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا که سوم شدیم با این وضعیت رو به رو بودیم، اما با مدیریت بهتر توانستیم این موضوع را حل کنیم و خوشبختانه مشکلی در حال حاضر نداریم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در خصوص شرایط اعزام ورزشکاران به مسابقات کسب سهمیه و همچنین برنامه ریزی صورت گرفته برای پارالمپیک توکیو عنوان کرد: کسب سهمیه صورت می‌گیرد، اما اولویت در اعزام به پارالمپیک با آنهایی است که مدال طلا می‌گیرند. در واقع مدال طلا اولویت ما است. البته به مدال‌های نقره و برنز نیز توجه داریم. همچنین کسانی که سهمیه بگیرند اما سنشان به حضور در پارالمپیک نخورد، برای آنها برای سال‌های آینده و مسابقات بعدی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

خسروی وفا در این باره ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم تا تیم‌های مهم و اصلی را به پارالمپیک اعزام کنیم نه اینکه بخواهیم همه تیم‌ها را در لیست اعزام قرار بدهیم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه چالش مالی نداشتیم و سعی کردیم با مدیریت اعتبارات، این گونه مسائل را حل کنیم و انشاءالله که به چالشی هم نخوریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید