گتوسو برای دومین بار از سوی هیئت مدیره باشگاه میلان احضار شد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۱۸
    کد خبر :529252
گتوسو

شکست اخیر تیم فوتبال میلان در خانه تورینو، فشار بیشتری به سرمربی ایتالیایی این تیم وارد آورده است.

در حالی که از گوشه و کنار شایعاتی درباره برکناری جنارو گتوسو از سرمربیگری میلان در پایان فصل جاری شنیده می‌شود، او روز گذشته برای دومین بار طی یک هفته اخیر به دفتر باشگاه رفت تا به اعضای هئیت مدیره باشگاه توضیح دهد.

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، گتوسو عصر روز گذشته (دوشنبه) در حالی به دفتر باشگاه میلان رفت که روز قبل از آن به دنبال باخت 2 بر صفر تیمش مقابل تورینو در هفته سی‌و‌چهارم سری A نیز به آنجا رفته بود.

به گزارش تسنیم، بلافاصله پس از جلسه دوم، شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا گزارشی منتشر کرد و در آن مدعی شد که در این جلسه مدیران باشگاه از گتوسو خواستند دلایل اتفاقی که در بازی مقابل تورینو رخ داد را توضیح دهد.

در این جلسه، مدیر اجرایی باشگاه ایوان گازیدیس، مدیران ورزشی لئوناردو و پائولو مالدینی و رئیس باشگاه پائولو اسکارونی حضور داشتند. گفته می‌شود که در این جلسه ضرب‌الاجل‌ها و شروطی از سوی مدیران باشگاه برای گتوسو جهت ادامه دادن به کارش تعیین شده است. با این حال، برکناری هافبک سابق روسونری در صورت ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قطعی به نظر می‌رسد. میلان در نتیجه باخت در خانه تورینو به رده ششم سقوط کرد و در فاصله سه امتیاز آتالانتا، دارنده آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید