سرانه‌های ورزشی جنوب تهران باید افزایش یابد

    کد خبر :529106
سرانه‌های ورزشی

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران بر ضرورت افزایش سرانه‌های ورزشی در جنوب تهران تاکید کرد.

حجت نظری در حاشیه بازدید از محله جوادیه که ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران منطقه ۱۶ برگزار شد، گفت: محله جوادیه از قدیمی‌ ترین و معروف‌ترین محلات تهران است که متأسفانه در سال‌های اخیر مورد بی توجهی فراوانی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه افتتاح پل جدید جوادیه، عملاً این محله را به حالتی جزیزه‌ ای تبدیل کرد، گفت: وجود بزرگراه‌ها، ریل راه آهن و پل جوادیه مانند لبه‌هایی قوی این محله را به حاشیه برده است، به طوری که بسیاری از ساکنان جوادیه نیز از این مساله گلایه داشتند. ای کاش هنگام ساخت پل جوادیه به این مساله توجه می‌شد که با ساخت این پل دسترسی‌ها به این محله بسیار محدود و دشوار می‌شود و امیدوارم که پیوست‌های مختلف برای پروژه‌های عمرانی مدنظر سازندگان و مجریان قراربگیرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سیستم حمل و نقل عمومی در این محله باید تقویت شود، اظهار کرد: یک ایستگاه از خط سه مترو در این محله قرار دارد که باید اقداماتی برای دسترسی راحت تر ساکنان این محله به آن انجام شود که در جریان این بازدید پیگیری‌هایی را انجام دادیم و بنا شد تا اقدامات لازم به زودی انجام شود.

نظری با اشاره به سرانه‌های ورزشی و فرهنگی در این محله نیز گفت: جوادیه در گذشته دارای سه سالن سینما بوده که مدتی بعد یک سالن آن تعطیل شد و در اوایل سال ۸۰ نیز دو سالن باقی مانده نیز تعطیل شدند که امیدوارم بتوان با مشارکت سرمایه گذاران شرایطی را برای احداث و راه اندازی یک سالن سینما در این محله و همچنین افزایش سرانه‌های فرهنگی این محله فراهم کرد.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران همچنین با اشاره به بازدید از فضاهای ورزشی این محله نیز گفت: به طورکلی سرانه‌های ورزشی در جنوب تهران باید افزایش پیدا کند، محله جوادیه نیز مستثنی از این اقدام نیست و ما پیگیر هستیم تا این فضاها را افزایش دهیم.

به گزارش  مهر، نظری با اشاره به افتتاح استخر روباز ویژه بانوان در این محله گفت: امروز به همراه شهردار منطقه ۱۶ و جمعی از مدیران و پیشکسوتان منطقه این استخر افتتاح شد و از فردا رسماً فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. این استخر به نام ورزشکار جوان و آتیه دار رشته قایقرانی، نیروانا اسدبیگی نامگذاری شد که ساکن محله جوادیه است.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران اضافه کرد: همچنین اقداماتی دردست انجام است تا فضاهای ورزشی در این محله و منطقه ۱۶ تهران افزایش پیدا کند که فکر می‌کنم به زودی اجرا شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید