روزانه ۱۰۰ پرواز میان ایران و ترکیه ،مذاکره با کشورهای جدید

    کد خبر :528935

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه بیشترین تردد هوایی ایران با ترکیه است، گفت: روزانه ۱۰۰ پرواز میان دو کشور انجام می‌شود.

علی عابد زاده در حاشیه هشتمین اجلاس مشترک حمل و نقل ایران و ترکیه که ظهر امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایران برای راه اندازی مسیرهای جدید هوایی با سایر کشورها مذاکراتی داشته است، درباره مشکل سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی در ترکیه، گفت: به دنبال تأمین منافع ملی کشور هستیم و در این زمینه مذاکراتی داشته ایم.

وی افزود: گسترش تعاملات هوایی و پروازهای میان ایران و ترکیه در اجلاس امروز با حضور شرکت‌های هواپیمایی دو طرف مطرح و مقرر شد پروازها افزایش یابد.

عابدزاده تصریح کرد: صلاح نیست سطح پروازهای ما با دنیا کاهش یابد و با توجه به اینکه برخی کشورها اقدام به قطع پروازهای خود با ایران کرده اند، ما در مقابل باید کاری کنیم که خطوط هوایی سایر کشورها به فرودگاه‌های ایران تردد داشته باشند تا این کمبود برطرف شود.

به گزارش مهر ،رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: در حال حاضر بیشترین پروازها میان ایران و ترکیه انجام می‌شود که نسبت به دیگر کشورها بیشترین تعداد ترددهای هوایی را داریم و روزانه ۱۰۰ پرواز میان دو کشور انجام می‌شود. سهم ایران از این پروازها ۴۰ درصد است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید