زنگ خطر برای تیم فوتسال ایران در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا

  • ورزشی
  • دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۸:۳۴
    کد خبر :528558
تیم فوتسال ایران

باخت تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران مقابل اندونزی در یک تورنمنت دوستانه زنگ خطر را برای این تیم در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا به صدا در آورد.

دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا به میزبانی ایران با حضور ۱۲ تیم از ۲۲ خرداد ماه لغایت دوم تیرماه در شهر تبریز برگزار می‌شود. ایران در اولین دوره این مسابقات با سرمربیگری علی صانعی موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند و حالا با هدایت حمید شاندیزی در اندیشه تکرار این موفقیت آن هم در خاک ایران است.

هرچند تیم کشورمان در مرحله گروهی این مسابقات با تیم‌های افغانستان و هنگ کنگ همگروه است و قرعه به ظاهر ساده ای دارد اما نتایج تیم کشورمان در چند بازی تدارکاتی نگران کننده به نظر می‌رسد.

تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران اواخر ماه گذشته در تهران میزبان تیم زیر ۲۰ سال روسیه بود و دو مسابقه با این تیم برگزار کرد. ملی پوشان جوان ایران در بازی اول با نتیجه ۲ بر صفر به روسیه باختند و نتیجه بازی دوم هم تساوی ۲ – ۲ بود.

داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال بعد از این بازی‌ها در مصاحبه‌ای با مهر در واکنش به نتیجه ضعیف ایران مقابل روسیه گفته بود: «نمی‌خواهم توجیه کنم ولی ما قرار است در بازی‌های آسیایی حاضر شویم و تیم‌های آسیایی هم در سطح روسیه نیستند.»

تیم ایران بعد از بازی با روسیه عازم چین تایپه شد تا آخرین بازی‌های تدارکاتی اش پیش از مسابقات قهرمانی آسیا را هم برگزار کند. ایران میهمان تورنمنتی چهار جانبه با حضور ژاپن، چین تایپه و اندونزی بود.

شاگردان شاندیزی در بازی اول با نتیجه پرگل ۶ بر یک چین تایپه را از پیش رو برداشتند. در بازی دوم تیم کشورمان با نتیجه نزدیک و به سختی ژاپن را شکست داد اما عجیب‌ترین نتیجه در بازی سوم با اندونزی رقم خورد. این بازی که روز گذشته (یکشنبه) برگزار شد تیم اندونزی که از تیم‌های درجه سه آسیا محسوب می‌شود توانست با نتیجه ۳ بر یک ایران را شکست بدهد.

به خاطر اطلاع رسانی ضعیف فدراسیون فوتبال خبرنگاران در جریان جزئیات برنامه‌های تاکتیکی سرمربی تیم امید نیستند اما از ظواهر امر اینطور بر می‌آید که رویارویی فوتسال ایران با تیم‌های درجه سه آسیا هم دیگر هیچ تضمینی برای برد تیم کشورمان ندارد و از همین حالا باید نگران رویارویی با تیم‌هایی مثل افغانستان و هنگ کنگ هم باشیم!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید