علی اکبری دیگر استکی را نمی‌خواهد!/ شنبه، نشست خبری قهرمان MMA

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۱۵
    کد خبر :528339

امیرعلی اکبر ستاره MMA ایران روز شنبه در نشست خبری در مورد حواشی اخیری که بعد از مبارزه با “گورکن” آمریکای برای او به وجود آمده ، توضیحاتی را ارائه خواهد کرد.

نشست خبری امیرعلی اکبری ستاره سابق کشتی فرنگی ایران و ستاره MMA کشورمان قرار است روز شنبه در تهران برگزار شود. علی اکبری یکی از بهترین‌های کشتی دنیا بود که طی سال‌ها فعالیت در تیم ملی کشورمان موفق به کسب مدال‌های مختلفی در رویدادهای جهانی و آسیایی شده بود که سرانجام با توجه به مشکلاتی که برای وی رخ داد، تصمیم گرفت مسیر دوران قهرمانی خود را تغییر دهد و به رشته MMA روی بیاورد.

علی اکبری در طول تمام مبارزاتی که در سازمان رایزین و سازمان ACA انجام داده همیشه با تکیه بر فنون جذاب کشتی و جوجیتسو موفق به شکست حریفان خود شده است. فعالیت در رشته MMA نیاز به تمرین در رشته‌های مختلف رزمی دارد که بوکس هم یکی از آن رشته ها است. امیرعلی اکبری برای موفقیت در مبارزات خود ناچار بود بوکس را هم به خوبی یاد بگیرد، اما در طول تمام مسابقات به خوبی مشخص است که نقطه ضعف علی اکبری در مشت زدن است، به همین دلیل او در تمام مبارزاتش برای شکست دادن حریف خود از فنون کشتی استفاده می‌کند تا حریفش را زمین گیر کند.

امیر علی اکبری برای رفع این مشکل از علی استکی مربی بدنساز سابق تیم ملی دعوت کرد تا کنار او باشد تا این مشکل حل و فصل شود، اما پس از مدت ها فعالیت استکی در کنار علی اکبری این مشکل حل نشد و گویا این روزها خبرها حاکی از آن است که علی اکبری دیگر استکی را نمی‌خواهد و بیش از یک ماه است که همکاری قهرمان MMA با مربی جنجالی بوکس ایران به پایان رسیده و گروه جدیدی جایگزین استکی شده است.

امیرعلی اکبری در طول این چند سال اخیر موفق شده قهرمانان بزرگی را کنار خود داشته باشد و این روزها به شدت در اردوها با ملی پوشان سابق تیم‌های ملی کشتی، ووشو، کیک بوکسینگ و … تمرین می‌کند، مردانی که همه مثل علی اکبری دارای سوابق قهرمانی زیادی هستند و هر کدام برای خود در رشته‌های خود وزنه‌ای محسوب می‌شوند. حضور این قهرمانان در گروه علی اکبری نشان می‌دهد که این تیم به زودی در مسابقات مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

در هر صورت با توجه به حواشی اخیری که برخی‌ها برای امیر علی اکبری پس از مبارزه آخر مقابل( گورکن آمریکایی) به صورت نامحسوس به وجود آوردند و قهرمان MMA ایران را وارد حاشیه فروانی در فضای مجازی کردند، حالا قرار است علی اکبری علی رغم معرفی سازمان جدید خود به حواشی به وجود آمده نیز پاسخ دهد.

وی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سوال که گویا دیگر تمایلی برای همکاری با مربی بوکس خود ندارید، گفت: استکی دوست من است، اما اخیرا او یک مقدار کار شخصی دارد که به دلیل مشغله کاری وی ما دیگر نمی‌توانیم با هم همکاری داشته باشیم. اخیر دوستان دیگری به جمع ما پیوسته‌اند. روز شنبه نشست خبری خواهیم داشت و علی رغم معرفی سازمان جدیدی که قرار است در آن مبارزه کنم، به حواشی اخیری که برایم به وجود آمده توضیحاتی را نیز ارائه خواهم کرد.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید