کلاهبرداری در شبکه‌های اجتماعی با ترفند انتخاب بازیگر «پایتخت»

    کد خبر :528301
شبکه‌های اجتماعی

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «پایتخت» از شگرد جدید کلاهبرداری سایبری به بهانه تست بازیگری در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «پایتخت» گفت: مدتی است که افرادی با سوء‌استفاده از علایق شهروندان به‌ویژه کودکان و خانواده‌ها به بازی در سریال «پایتخت»، اطلاعیه‌ای مبنی بر جذب بازیگر منتشر کرده‌اند و و از مردم کلاهبرداری می‌کنند.

وی افزود: این افراد پیش از این نیز با انتشار اطلاعیه تست بازیگری سریال «پایتخت» در شبکه‌های اجتماعی اقدام به اخاذی از علاقه‌مندان به بازیگری کرده بودند و همچنان نیز با تبلیغ تست بازیگری کلاهبرداری می‌کنند.

غفوری با اشاره به مراحل تولید سریال «پایتخت ۶» تصریح کرد: هنوز ساخت و تولید «پایتخت ۶» آغاز نشده و در مرحله نگارش است از این رو هیچ برنامه‌ای برای انتخاب بازیگر نداریم.

تهیه‌کننده «پایتخت» تأکید کرد: ما هیچگاه برای انتخاب بازیگر پولی دریافت نکرده‌ایم و برای انتخاب بازیگر کودک در قسمت‌های قبل هم فقط فراخوانی دادیم و از مخاطبان خواستیم که با ارسال ویدئویی یک دقیقه‌ای از بازی کودکشان به کانال تلگرامی سریال، ما را در انتخاب بازیگر کمک کنند.

وی ادامه داد:در صورت قطعی شدن حضور بازیگر کودک در «پایتخت ۶» با همین روال و بدون دریافت هیچ مبلغی، بازیگر جذب خواهیم کرد.

غفوری به مخاطبان سریال پایتخت گفت: امیدوارم پس از این نیز در صورت مشاهده هر نوع آگهی جذب بازیگر، ابتدا اصالت پیام را از مبادی ذی‌ربط نظیر روابط عمومی سازمان صداوسیما و سریال بررسی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید