ایران هیچ‌گاه، گاو شیرده آمریکا نمی‌شود

  • سیاسی
  • یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۱۶
    کد خبر :528105
ایران

دبیر کل حزب سبز تصریح کرد: ایران استقلال دارد و مردم بر آن حاکم هستند از این رو هیچ گاه، گاو شیرده آمریکا نمی‌شود.

حسین کنعانی مقدم دبیر کل حزب سبز در گفتگو با مهر، در خصوص تأثیر گروه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی در تصمیمات دولت آمریکا علیه ایران، گفت: کار، گروه‌های ضد انقلاب مشورت به دولت آمریکا علیه ایران است و عملاً بسیاری از اطلاعاتی که ترامپ از ایران دریافت می‌کند و تصمیماتی که اتخاذ می‌کند با مشورت منافقین، سلطنت طلبان، صهیونیست‌ها، سعودی‌ها و همه دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به روش‌های منافقین برای نفوذ در داخل ساختارها و جمع‌آوری و تخلیه اطلاعات و همچنین اقدامات جاسوسی که علیه موضوعات اقتصادی یا صنعتی ایران دارند، فعالیت‌های ما را رصد می‌کنند و اطلاعات را همچون موضوع هسته‌ای به آمریکایی‌ها می‌دهند.

این فعال سیاسی همچنین در مورد اظهار نظرهای مقامات آمریکایی در مورد مدل عملکرد دولت ایران، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها انتظار دارند که دولت ایران مثل سایر دولت‌هایی که تابع سیاست‌های آمریکا هستند، رفتار کند و مانند برخی کشورهای عربی گاو شیرده باشند که هر بار گفتند اگر ما نباشیم، شما نابود می‌شوید؛ ایران استقلال دارد و مردم بر آن حاکم هستند. هیچ گاه گاو شیرده آمریکا نمی‌شود. آنها توقع دارند که ایران تابع سیاست‌های آنها باشد.

کنعانی مقدم همچنین در مورد اثرات مثبت فشارهای آمریکا بر ملت ایران، تاکید کرد: هر چه مقاومت و ایستادگی می‌کنیم، پایداری و مقاومت و حل مشکلات با عبور از بحران‌ها، خود را بیشتر نشان می‌دهیم.

وی گفت: شاید یکی از دلایلی که ما می‌توانیم در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کنیم و پشت دشمن را خم کنیم، تحمل سال‌ها مبارزه و ایستادگی است که کشور را مثل یک فولاد، آب دیده کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید