اسکوتر برقی گمشده‌ها را به منزل می‌رساند

    کد خبر :528100

دو شرکت چینی و انگلیسی با همکاری یکدیگر اسکوتر برقی هوشمندی را تولید کرده اند که پال نام دارد و می‌تواند افرادی که آدرس منزلشان را فراموش کرده اند را به سرعت به مقصد برساند.

این اسکوتر با بررسی مسیرهای رفت و آمد روزمره مالک خود و همین طور از طریق اتصال به گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند وی از طریق بلوتوث، اطلاعات لازم در مورد آدرس منزل هر کاربر را دریافت کرده و در حافظه خود ذخیره می‌کند.

پال به یک سیستم کلود موسوم به نیو نیز متصل است و اگر فرد نام مقصدی را که قبلاً به آن رفت و آمد کرده، بیان کند، اسکوتر برقی وی را به طور خودکار به آن مقصد خواهد برد، حتی اگر وی مسیر حرکت به سمت آن مقصد را در ذهن نداشته باشد. البته برای این کار باید از یک هدفون بی سیم خاص که همراه با این اسکوتر عرضه می‌شود استفاده شود.

اسکوتر یادشده مجهز به چهار موتور جداگانه برای هر یک از چهار چرخ خود است و از سیستم ویژه ای برای تقسیم فشار در میان چرخ‌ها و نیز تنظیم سرعت در زمان حرکت به سمت چپ و راست یا در سطوح شیب دار بهره می‌گیرد. همچنین از یک اپلیکیشن برای مدیریت بهینه آن استفاده می‌شود.

بدنه این اسکوتر از فیبر کربنی با یک پوشش مستحکم از جنس گرافن ساخته شده و سبک و در عین حال مستحکم است. قیمت و زمان عرضه عمومی این محصول هنوز اعلام نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید