عضویت رسمی اتاق اصناف ایران در کارگروه ویژه رونق تولید

    کد خبر :528082
اتاق اصناف ایران

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با ابلاغ معاون اول رئیس جمهور به وزرای کشور و صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌های اصناف به عنوان عضو رسمی کارگروه ویژه رونق تولید انتخاب شدند.

به گزارش بازتاب به نقل از اتاق اصناف ایران، سعید ممبینی گفت: طی درخواست اتاق اصناف ایران و موافقت و ابلاغ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به وزرای کشور و صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌های اصناف به عنوان عضو رسمی کارگروه ویژه «رونق تولید» انتخاب شدند.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: خانواده بزرگ اصناف در طی ۴۰ سال گذشته تا به امروز، در سخت‌ترین شرایط یار و سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است و تلاش خواهیم کرد در این روزهای سخت که دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به اقتصاد ایران است، مانع از محقق شدن این امر شوم و شیطانی شویم.

وی ادامه داد: نظر به درایت هوشمندانه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌جاری به عنوان رونق تولید، نقش و جایگاه تشکل‌های صنفی کشور به عنوان بزرگترین نهاد عمومی غیردولتی در تحقق این خواسته مهم است از دولت درخواست حضور اثرگذار اتاق اصناف ایران و بهره گیری استانداران و فرمانداران در تصمیم گیری های اقتصادی و اجرای مقابله با تحریم و مشارکت اقتصادی را کردیم، چرا که معتقد هستیم حوزه اصناف نقش کلیدی در رشد و پویایی کسب و کار بازار دارد.

ممبینی اعلام کرد: در روزهای گذشته با ابلاغ نامه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به وزرای کشور و صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌های اصناف به عنوان عضو رسمی کارگروه ویژه رونق تولید انتخاب شدند و این امر گامی مهم در تحقق شعار سال ۱۳۹۸ است.

رئیس اتاق اصناف ایران در ادامه از مجموعه صنوف به ویژه فعالان چرخه تولید خرد و متوسط در سراسر کشور درخواست کرد که با احیای ظرفیت و تشویق در سرمایه‌گذاری، در طرح و برنامه‌هایی که بر اساس مطالعات انجام گرفته است، سهیم باشند تا با همراهی و همدلی فعالان صنفی در راستای تحقق «گام دوم» که مقام معظم رهبری آن را اعلام کرده‌اند، گام برداشته شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید