سردار رحیمی:

همه تلاش‌ها باید به ارتقا انضباط اجتماعی منجر شود

    کد خبر :527785
انضباط اجتماعی

رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به اهمیت عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی در ایجاد و ارتقا احساس امنیت، گفت: همه تلاش‌ها باید با ارتقا انضباط اجتماعی و نظم عمومی منجر شود.

سردار حسین رحیمی با حضور در اولین جلسه قرارگاه کاهش تصادفات راهنمایی و رانندگی در سال ۹۸، گفت: حضور گسترده تمامی نیروها در پلیس راهنمایی و رانندگی، بسیار مهم است و صرف دیده شدن مأموران راهور، برای شهروندان مایه آرامش و احساس امنیت است.

این مقام انتظامی، با اشاره به این که تمامی تلاش‌ها باید به ارتقای انضباط اجتماعی و نظم عمومی و کاهش حوادث و سوانح ترافیکی و ارتقای رضایتمندی جامعه منجر گردد، افزود: فرهنگ سازی به واسطه شناخت جمعیت هدف و با تربیت اساتید، فرهنگ‌سازان، همیاران پلیس، آموزش ادارات و سازمان‌ها و همچنین توجه به انضباط ترافیکی در میادین سطح شهر از جمله نکاتی است که باید به آنها توجه شود.

وی اظهار داشت: دانستن اصول مدیریت و پیاده کردن آن در تمام سطوح کاری از جمله موضوعات مهمی است که همه مدیران و فرماندهان باید در نظر داشته باشند.

رئیس پلیس پایتخت، تصریح کرد: مسئولیت، امانتی است که به ما سپرده شده و باید این حقیقت را دانست که دچار روزمره‌گی شدن، بدترین چیزی است که یک مدیر می‌تواند گرفتارش شود.

به گزارش مهر، سردار رحیمی، بیان داشت: اهتمام ویژه به معنویات، صیانت و سلامت مجموعه تحت مدیریت، از فشارهای مدیریتی کاسته و به بهبود عملکرد مجموعه منجر می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در پایان خاطرنشان کرد: آموزش نیروها در خصوص وظایف و مأموریت‌ها و همچنین در خصوص نحوه رفتار با شهروندان و اقتدار در انجام وظیفه، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید