انتشار آثار مرتضی پاشایی ممنوع شد

    کد خبر :527765

خانواده مرتضی پاشایی انتشار آثار ناشنیده این خواننده زنده‌یاد را ممنوع اعلام کردند.

پس از آنکه آثار ناشنیده و نیمه‌کاره مرتضی پاشایی بعد از مرگ او در زمان‌های مختلف در فضای مجازی منتشر شدند، خانواده این هنرمند روز گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کردند از اردیبهشت 98 هیچ اثری توسط خانواده مرتضی پاشایی منتشر نمی‌شود و از دیگران هم درخواست کردند به انتشار آثار اتود و نیمه‌کاره این هنرمند مبادرت نورزند.

در متن اطلاعیه‌ای که موسسه فرهنگی هنری مرتضی پاشایی با مدیریت پدر این هنرمند منتشر کرده آمده است: “به استحضار می‌رساند در طول این مدت کلیه آثار موسیقیایی و ماندگار زنده‌یاد مرتضی پاشایی منتشر گردیده است، لذا از تمام عزیزانی که هرگونه اتود از مرتضای عزیز داشته اکیداً درخواست می‌گردد که از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری(۱۳۹۸) هیچگونه آثاری از مرتضی پاشایی تحت هیچ شرایطی پخش نکرده و با نادیده گرفتن این امر مبادرت به کاری برخلاف قوانین نکنند.

بدیهی است که براساس قانون مضنفین و مولفین کسانی که اتودها را در اختیار دارند، بدون کسب قانونی به هیچ وجه اجازه انتشار هیچ آهنگی را نخواهند داشت.

لذا خانواده پاشایی مخالفت اکید خود را با انتشار پراکنده و غیرقانونی این آثار را اعلام می‌دارند و با عوامل خاطی مطابق قانون برخورد خواهد شد.”

مرتضی پاشایی در آبان‌ماه سال 1393 به علت بیماری سرطان از دنیا رفت. این خواننده 4 سال به طور حرفه‌ای در زمینه موسیقی فعالیت داشت و دو آلبوم منتشر کرد. مراسم تشییع پیکر پاشایی با حضور گسترده و کم‌سابقه طرفداران این خواننده برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید