واکنش یک کارشناس به حذف برنامه نود

    کد خبر :527708
حذف برنامه نود

یک روزنامه‌نگار باسابقه درباره‌ حذف دو برنامه «نود» و «برنده‌باش» از جدول پخش شبکه سه این اتفاق را به مدیریت نادرست نسبت داد و تاکید کرد که این اتفاقات در دل گروهی رخ داده است که کار رسانه را به خوبی بلد نیستند.

بهروز بهزادی تاکید کرد: ما قاعدتاً باید کار رسانه را درست کنیم؛ بدانیم رسانه چه نوع ارتباطاتی را می‌تواند با مردم برقرار کند و آن را حفظ کنیم. اگر رسانه این وظیفه را خوب انجام دهد، موفق است زیرا مردمی که به آن توجه می‌کنند افزایش می‌یابند اما اگر رسانه کار خود را خوب انجام ندهد، ناموفق است. متأسفانه رادیو و تلویزیون ما در این زمینه‌ها ناموفق بوده است و بخشی از این ناموفقی هم از همین کارهایی که انجام می‌دهند، ناشی می‌شود.

این روزنامه‌نگار قدیمی گفت: آقای فردوسی‌پور یک برنامه موفق در تلویزیون داشت و یک مدیر خوب همیشه یک برنامه‌ساز موفق را حفظ می‌کند چون برای او مخاطب می‌آورد؛ بنابراین چرا «نود» کنار گذاشته شد؟ به نظرم باید مشکلات را در چارچوب کلان و علم رسانه نگاه کرد.

او ادامه داد: اگر افراد متخصص باشند و تخصص خود را به کار بگیرند، همه مسائل درست خواهد شد اما متأسفانه رسانه صداوسیما مدت‌هاست که انحراف دارد و کاهش مخاطب تلویزیون از همین مساله ناشی می‌شود. زمانی که شرایط را آماده نکنی و افراد متخصص کار نکنند، تعدادی حضور می‌یابند که کار را بلد نیستند و اگر هم بلد باشند، دنبال منافع خود هستند؛ البته این مساله در همه جای دنیا صدق می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید