لقب تنبل‌ترین هافبک فصل برای بازیکنی که در تیم منتخب لیگ برتر بود!

  • ورزشی
  • شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۴۰
    کد خبر :527697

بازیکن فرانسوی تیم منچستریونایتد به عنوان تنبل‌ترین هافبک این فصل لیگ برتر انگلیس معرفی شده است.

بر اساس نتایج یک تحقیق آماری از عملکرد بازیکنان فصل جاری لیگ برتر انگلیس، پل پوگبا به عنوان تنبل‌ترین بازیکن در میان 79 هافبک شاغل در فوتبال جزیره معرفی شد.

در حالی که بسیاری از هواداران منچستریونایتد و رسانه‌ها به افت عملکرد و کم کاری پوگبا در بازی‌های اخیر این تیم اذعان داشته‌اند، اکنون آمارها نیز نشان می‌دهند که او در میان تمام هافبک‌های حال حاضر لیگ برتر انگلیس بازیکنی بوده که بیشتر از همه در زمین بازی بی‌هدف قدم زده است.

آمار شوکه کننده‌ای که درباره کم‌کاری پوگبا منتشر شده نشان می‌دهد که او در 64 درصد از تمام زمانی که در زمین بازی حضور داشته، صرفاً قدم زده است که این آمار در میان تمام 79 هافبک حال حاضر لیگ برتر انگلیس بالاترین زمان است.

انتشار این اطلاعات نشان می‌دهد که چرا نه تنها در میان هواداران بلکه در میان بازیکنان منچستریونایتد ذهنیتی منفی نسبت به پوگبای 26 ساله شکل گرفته، کسی که به تازگی اخباری درباره تمایلش به ترک اولدترافورد برای پیوستن به رئال مادرید تحت هدایت زین‌الدین زیدان منتشر شده است.

پوگبا در 13 بازی از 14 بازی اخیرش در منچستریونایتد نتوانسته گل بزند و در دو بازی اخیر این تیم قابل بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عملاً محو بود و در زمان بازی بی‌هدف پرسه می‌زد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید