اهدای یادبودهای 4 فدراسیون به موزه ملی ورزش

  • ورزشی
  • شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۳۰
    کد خبر :527675

مسئولان فدراسیون‌های شمشیربازی، بوکس، تکواندو و اسکی مدال‌ها و یادبودهای ورزشکاران را به موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک اهدا کردند.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، ​در حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک، فدراسیون های شمشیربازی، تکواندو، بوکس و اسکی کاپ، مدال و یادبودهای خود را تقدیم موزه ملی ورزش کردند.

این مراسم با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی خزانه دار و ذیحساب، علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی، عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی و عضو هیات اجرایی، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس و مسئولان فدراسیون شمشیربازی صبح امروز در محل موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در این مراسم پیمان فخری قهرمان شمشیربازی کشورمان، تنها مدال طلای انفرادی شمشیربازی قهرمانی آسیا -1999 را تقدیم موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک کرد.

در ادامه سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با حضور در این مراسم،کاپ قهرمانی جهان این رشته در سال 2015 را تقدیم موزه کرد و افزود: فدراسیون تکواندو تاکنون موفق به کسب 2 کاپ قهرمانی تکواندو جهان شده است که یکی از آنها تقدیم آستان قدس رضوی و این کاپ نیز به موزه ملی ورزش تقدیم می شود.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس کشورمان نیز با اهداء مدال بوکس حرفه ای احسان روزبهانی و کتاب تاریخچه بوکس ایران در این مراسم حاضر شد.

سپس فدراسیون اسکی با اهداء 2 مدال از نمایندگان ورزشهای زمستانی کشورمان، مدال نقره بازیهای آسیایی زمستانی -2011 سید ستار صید و مدال برنز رقابت های بین المللی اسکی صحرانوردی در بخش بانوان سمانه بیرامی باهر در مراسم امروز مشارکت کرد.

از یادبودهای اهدایی به موزه چوب اسکی جهانگیر ساوه شمشکی ملی پوش اسبق اسکی کشورمان در سال 1328 بود که به موزه ملی ورزش اهدا شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید