پیگیری انتشار مزایای غیرمستمر مدیران شهرداری

    کد خبر :526953
شهر هوشمند

انتشار مزایای غیرمستمر مدیران شهرداری در شصت‌وهفتمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمندپیگیری می شود.

شصت‌وهفتمین جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند فردا برگزار می‌شود در بخش اول جلسه اجرای کامل ماده ۴ مصوبه «مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران» مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

در جلسه پیشین کمیته شفافیت با معاونت منابع انسانی مقرر شده بود تا مطابق با ماده ۴ مصوبه مذکور، مجموع دریافتی مدیران شهرداری تهران از طریق وب سایت شفاف انتشار عمومی یابد. تابدین‌جا انتشار عمومی حقوق پایه مدیران شهرداری محقق شده است.

در جلسه شنبه ۹۸/۲/۷ اقدامات معاونت منابع انسانی درخصوص تکمیل این اطلاعات با انتشار مزایای غیرمستمر مدیران شهرداری و همچنین تهیه و انتشار رزومه تحصیلی و کاری آن‌ها مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

علاوه‌برآن گزارش اقدامات صورت‌گرفته درخصوص تکمیل و ارتقای اطلاعات کارکنان شهرداری که انتشار عمومی یافته است، ازجمله اضافه شدن تاریخ استخدام (تاریخ عقد اولین قرارداد تمام‌وقت)، فراهم کردن امکان گزارش‌گیری از اطلاعات منتشرشده در قالب فایل اکسل و نیز فراهم کردن امکان فیلتر اطلاعات بر اساس محل خدمت، شغل و تاریخ استخدام مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در بخش دیگری از این جلسه با حضور رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، گزارش این سازمان از وضعیت فعلی سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران در شاخص‌های «میزان زمان پاسخگویی» و «رضایت شهروندان» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش مهر، همچنین از سازمان بازرسی خواسته شده است تا گزارشی نیز از اقدامات انجام‌گرفته در خصوص ارتقای سامانه ۱۳۷ در قالب فراهم کردن امکان ثبت پیام شهروندان در حساب شهروندی «تهران من» به همراه امکان ثبت موقعیت مکانی پیام شهروند بر روی نقشه و درج تصویر به کمیته شفافیت ارائه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید