نسخه‌ 5G گلکسی نوت 10 به تایید ورایزون رسید

    کد خبر :526592

اپراتور تلفن همراه ورایزون، معرفی نسخه‌ی 5G گلکسی نوت ۱۰ را تأیید کرد.

شرکت‌ها به‌مرور در حال معرفی گوشی‌های مبتنی بر شبکه‌ی 5G هستند و پیش از این نیز گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه‌ی گوشی گلکسی نوت ۱۰ 5G مطرح شده بود. براساس آخرین اخبار ورایزون معرفی گوشی هوشمند 5G گلکسی نوت ۱۰ را تأیید کرد.

اول اسفندماه نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ با نمایشگری ۶.۷ اینچی با باتری حجیم معرفی شد. کره‌ای‌ها پیش‌تر گوشی هوشمند 5G به بازار عرضه کرده‌اند و عرضه‌ی نسخه‌ی 5G برای فبلت محبوب جدیدشان چندان دور از تصور نیست.

طبق شایعاتی که پیش‌تر منتشر شده بود، سامسونگ چهار مدل گلکسی نوت ۱۰ معرفی و به بازار عرضه می‌کند. انتظار می‌رود گلکسی نوت ۱۰ در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی و در زمانی مشابه زمان معرفی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ، در دو نسخه با پشتیبانی از شبکه‌ی LTE و 5G معرفی شود. باتوجه به محدودیت‌هایی که در دسترسی به شبکه‌ی 5G وجود دارد، کره‌ای‌ها نسخه‌ی LTE گوشی هوشمند سامسونگ را نیز به بازار عرضه خواهند کرد.
اپراتور تلفن همراه ورایزون، پشتیبانی از نسخه‌ی 5G گلکسی نوت 10 را تأیید کرد

هانس وستبرگ، مدیرعامل شرکت ورایزون اخیرا اعلام کرده است که گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت ۱۰ که در ادامه‌ی سال جاری به بازار عرضه خواهند شد، از شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کنند. وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که نسخه‌ی 5G گلکسی اس ۱۰ برای مدت کوتاهی به‌صورت انحصاری ازطریق ورایزون پشتیبانی خواهد شد.

البته انتشار چنین خبری برای افرادی که اخبار مربوط‌به گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار گلکسی نوت سامسونگ را دنبال می‌کنند، دور از ذهن نیست. دو هفته‌ی قبل، شماره‌ی مدل‌های نسخه‌‌های مختلف گلکسی نوت ۱۰ منتشر شد. انتظار می‌رود گلکسی نوت ۱۰ در دو نسخه با شماره‌ مدل‌های SM-N970 و SM-N975 و با قابلیت اتصال به شبکه‌‌ی LTE، همچنین با اندازه‌های مختلف نمایشگر و دوربین متفاوت معرفی شود. همچنین دو نسخه‌ی دیگر گلکسی نوت ۱۰ با شمار‌ه‌ی مدل‌های SM-N971 و SM-N976 و قابلیت اتصال به شبکه‌ی پرسرعت 5G معرفی و به بازار عرضه خواهند شد.

سامسونگ نسخه‌ی 5G گوشی‌های هوشمند خود را تنها در بازارهایی که از چنین شبکه‌هایی پشتیبانی می‌کنند، عرضه می‌کند. در حال حاضر کره جنوبی و سپس ایالات متحده، از چنین گوشی‌های هوشمندی پشتیبانی می‌کنند و شبکه‌ی 5G در آینده‌ی نزدیک (تابستان) در برخی از کشورهای اروپایی در دسترس خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید