رایزنی بشار جعفری با هیات ایرانی در نشست آستانه

    کد خبر :526460

هیات سوری به ریاست بشار جعفری با هیات ایرانی در نشست آستانه قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

هیأت سوریه به ریاست بشار جعفری، با هیأت ایرانی به ریاست علی اصغر خاجی نماینده ویژه وزارت خارجه ایران در دوازدهمین نشست آستانه برای حل و فصل بحران سوریه، دیدار و گفتگو کرد.

همچنین هیأت روسیه به ریاست الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه پوتین در امور سوریه با هیأت ایرانی به ریاست علی اصغر خاجی نماینده ویژه وزارت خارجه ایران در دوازدهمین نشست آستانه دیدار و گفتگو کرد.

الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در سوریه گفت: تلاش‌های مشترک بین دو هیأت ما همچنان ادامه دارد، مواضع ما را هماهنگ خواهیم کرد، به دیدار با هیأت سوریه به ریاست دکتر بشار جعفری توجه داریم.

علی اصغر خاجی نماینده ویژه وزارت خارجه ایران نسبت به موفقیت روند آستانه و نقش تقویت همکاری‌های روسیه و ایران برای تحقق آن ابراز اطمینان و خاطر نشان کرد: هدف مشترک تضمین امنیت و صلح و ثبات در سوریه است.

دوازدهمین دور مذاکرات آستانه برای حل فصل بحران سوریه امروز با مشارکت هیأت سوریه به ریاست بشار جعفری در پایتخت نور سلطان آغاز به کار کرد.

در این نشست نمایندگان کشورهای ضامن روند آستانه (روسیه، ترکیه و ایران) و هیأت سازمان ملل به ریاست گیر پدرسن، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به عنوان ناظر شرکت می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید